مطالب مرتبط:
همه جشن های هفته گردشگری لغو شد
برنامه های هفته گردشگری استان اصفهان لغو شد
برنامه های هفته گردشگری لغو شد
گردشگری یک هفته ای در پایتخت
نساجی برای ستاره رکوردار خود جشن گرفت +عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 11:302024-09-30سياسي

همه جشن های هفته گردشگری لغو شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هفته گردشگری امسال که از روز چهارم مهر ماه آغاز شده بود و تا روز سیزدهم مهر ماه نیز ادامه داشت؛ توسط متولیان گردشگری در وزارت میراث فرهنگی با برنامه های متنوعی رو به رو بود از جمله جشن ها و مراسم های تقدیر و نشست ها .

- همه جشن های هفته گردشگری که قرار بود در سرتاسر کشور تا روز 13 مهر ماه ادامه داشته باشد، به دلیل شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان لغو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هفته گردشگری امسال که از روز چهارم مهر ماه آغاز شده بود و تا روز سیزدهم مهر ماه نیز ادامه داشت؛ توسط متولیان گردشگری در وزارت میراث فرهنگی با برنامه های متنوعی رو به رو بود از جمله جشن ها و مراسم های تقدیر و نشست ها و همایش های مختلف در راستای شعار جهانی گردشگری و صلح.

اما به دلیل شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، آن دسته از برنامه هایی که در قالب جشن برگزار می شد، لغو شده است و تنها برنامه هایی برگزار خواهد شد که بیشتر گفتمان تخصصی در آنها شکل می گیرد از جمله نشست های دانشگاهی و پژوهشی.

پیش از این اعلام شده بود که در هفته گردشگری برنامه هایی از جمله، رالی، تور های دوچرخه سواری، نشست های گردشگری و صلح، برگزاری ورکشاپ ها و اجرای برنامه های موسیقایی در تهران و شهرستان ها برگزار


برچسب ها: گردشگری - دبیرکل حزب الله لبنان - وزارت میراث فرهنگی - مهر ماه - دبیرکل حزب الله - سید حسن نصرالله - حزب الله لبنان
آخرین اخبار سرویس:

همه جشن های هفته گردشگری لغو شد

همه جشن های هفته گردشگری لغو شد