مطالب مرتبط:
تصاویر/ راهپیمایی محکومیت جنایات ضد حقوق بشری رژیم غاصب اسراییل در مشهد
چرا رژیم اسراییل جنگ غزه را به سمت مرز های لبنان می کشد؟
چرا رژیم اسراییل حالا را برای عملیات گسترده در لبنان انتخاب کرد؟/ از تلاش برای حفظ بازدارندگی تا ترس از لو رفتن خرابکاری ها
چرا رژیم اسراییل جنگ غزه را به سمت مرز های لبنان می کشد؟
رژیم غاصب اسراییل باوحدت کشورهای آزادی خواه محو می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 22:202024-09-24سياسي

رژیم غاصب اسراییل بی چون و چرا مضمحل خواهد شد


مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اسراییل بی چون و چرا مضمحل خواهد شد،گفت: حاج قاسم محور مقاومت را با هدایت رهبری معماری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرتیپ ابراهیم جباری شامگاه سه شنبه در یادواره 365 شهید شهرستان سوادکوه در مسجد جامع شهر پلسفید، با اشاره به 10 شهید سردار، 3 شهید مدافع حرم، 10 شهید ترور، یک خانواده دارای سه شهید، و 6 شهید گمنام تدفین شده در شهرستان، وجود این شهدا را نتیجه تربیت خانواده های مردم این شهرستان دانست و گفت: این جوانان برای دفاع از کیان اسلام و قرآن و حفظ تمامیت ارضی و عزت اسلام و مسلمین تربیت شدند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ما در زمان ابتدای انقلاب آمادگی لازم را نداشتیم، خاطرنشان کرد: اما در آن شرایط از اقصی نقاط کشور، جوانان و پیشکسوتان و فرماندهان جوان مجاهدت و فداکاری کردند.

وی با بیان اینکه شهدایی مانند حاج قاسم، اقتدار دشمن را شکستند، افزود: دشمن داعش را سازماندهی کرد تا پس از استقرار، به ایران اسلامی حمله کند اما با هدایت حضرت آقا و فرماندهی حاج قاسم و مجاهدت رزمندگان آنها را سرکوب و منکوب کردیم.

سردار جباری با اشاره به مجاهدت رزمندگان و لحظات بی نظیر ایثار و فداکاری شهدا، بر ضرورت بیان و تفسیر این صحنه های ایثار و شهادت در قالب های مختلف هنری، فرهنگی، فیلم و


برچسب ها: فرمانده کل سپاه پاسداران - فرمانده کل سپاه - سپاه پاسداران - شهید - شهرستان - فرمانده - پاسداران
آخرین اخبار سرویس:

رژیم غاصب اسراییل بی چون و چرا مضمحل خواهد شد

رژیم غاصب اسراییل بی چون و چرا مضمحل خواهد شد