مطالب مرتبط:
باز هم گشت ارشاد اذیت می کند؟ قرار نبود ادامه دهند، پیگیری می کنم/پیام من به آمریکا این است که ما به دنبال صدور انقلاب نیستیم / برای رفع تحریم ها و FATF نامه به مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهم زد/ موشک هایپرسونیک داریم، ولی نوعی که یمنی ها شلیک کرده اند را نداریم/ جلوی پرونده سازی ها
با مالیات جلوی سرمایه ای شدن زمین را بگیریم
یگان حفاظت منابع طبیعی دالاهو، زمین خواران را زمین گیر کرد
جلوی فعالیت سایت فلایتیو گرفته شد؛ باز هم نقض قوانین!
گاریدو جلوی حواشی ارونوف را گرفت!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 13:002024-09-22اجتماعي

صدور سندی که جلوی زمین خواران را گرفت


 مدیر مهندسی رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی از صدور سند برای اراضی حریم و بستر رودخانه صمد در کاشمر خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی  مدیر مهندسی رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی از صدور سند برای اراضی حریم و بستر رودخانه صمد در کاشمر خبر داد.

محمدرضا صادقی فرد در گفت و گو با ایسنا گفت: رودخانه صمد در شهرستان کاشمر و در محدوده شهری با کاربری غالباً تجاری و مسکونی و صنعتی با تراکم جمعیتی بالا واقع شده و به همین دلیل مورد توجه سودجویان و زمین خواران و بعضاً اماکن تجاری مجاور رودخانه قرار گرفته و با تصرفات غیرمجاز و ایجاد ساختمان موجب وارد شدن خسارت جانی و مالی به مردم کاشمر می شدند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری موضوع اخذ سند برخی از رودخانه ها با حضور کارشناس حقوقی، توسط دفتر مهندسی رودخانه ها به صورت ویژه پیگیری شد و برای رودخانه صمد کاشمر در یکم خردادماه امسال درخواست سند داده شد.

مدیر مهندسی رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با پیگیری های مجدانه و هماهنگی با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، سند رودخانه صمد به مساحت 92 هزار و 795 متر مربع (حدود 10 هکتار) با پلاک فرعی 6606 از 3026 اصلی بخش 1 ناحیه حومه کاشمر به نام دولت جمهوری اسلامی ایران و نمایندگی وزارت نیرو صادر شد.


برچسب ها: رودخانه - آب منطقه ای خراسان رضوی - رودخانه ها - خراسان رضوی - شرکت آب منطقه ای - کاشمر - بستر رودخانه
آخرین اخبار سرویس:

صدور سندی که جلوی زمین خواران را گرفت

صدور سندی که جلوی زمین خواران را گرفت