مطالب مرتبط:
بیست و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری برگزار می شود
تاکید وزیر ورزش: لیگ نخبگان در شهر قدس برگزار نشود
کارگاه خلق تصاویر شهیدان مقاومت در آران و بیدگل برگزار شد
جلسه کارگروه تخصصی ورزش کنگره شهدای استان برگزار شد
دلیل برگزار نشدن بازی ایران و قطر نیامدن داوران ژاپنی!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 11:252024-10-09فرهنگي

نمایشگاه « فرقه ها در میان ما» در ساری برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: نمایشگاه « فرقه ها در میان ما» به مدت یک هفته برگزار می شود - ساری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: نمایشگاه فرقه ها در میان ما به مدت یک هفته برگزار می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان آهنگر پیش از ظهر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی رونمایی از پوستر نمایشگاه فرقه ها در میان ما افزود: دین اسلام از زمان ظهور همیشه با جریانات مختلف مواجه بود تا بتوانند ضرباتی بر پیکره آن وارد کنند.

وی با عنوان اینکه عرصه تقابل پیچیده تر شد، گفت: یکی از برنامه ها ایجاد ادیان ساختگی برای منحرف کردن دین و بروز شبهات است، از این رو استکبار جهانی دست به هر ترفندی می زند تا بتواند تفکر ناب تشییع را به نابودی کشاند.

وی گفت: مازندران نیز تا حدودی محل بروز و ظهور فرقه های انحرافی است و نسل جوان به دلیل عدم شناخت سیاست های شوم دشمن گاهی در دام فرقه های شیطانی می افتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران انجام اقدامات فرهنگی و سلبی را برای مقابله با فرقه های نوظهور ضروری دانست و گفت: برای تبیین و آگاه سازی اقشار مردم نسبت به چیستی و ماهیت فرقه ها، بنا است با مشارکت دستگاه ها دستگاه های فرهنگی و اجرایی، نمایشگاه فرقه ها در میان ما برگزار شود.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - نمایشگاه - فرهنگ و ارشاد - فرقه - مازندران
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه « فرقه ها در میان ما» در ساری برگزار می شود

نمایشگاه « فرقه ها در میان ما» در ساری برگزار می شود