مطالب مرتبط:
وحدت کشورهای اسلامی؛ راهکار رؤسای مجالس ایران و ترکیه برای مقابله با رژیم صهیونیستی
دولت های مسلمان اتحاد و انسجام خود را در مقابل دشمن حفظ کنند
امت واحده و ایجاد اتحاد رمز موفقیت برای مقابله با صهیونیست است
استقبال ایران از هر پروژه ای در راستای گسترش روابط با کشورهای اسلامی/ موضوع حمله به سفارت آذربایجان را تا اجرای کامل روندهای قانونی دنبال می کنیم
بازارهای کشورهای اسلامی باید به روی یکدیگر باز باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 21:052024-10-14سياسي

مقابله با نفوذ دشمن در منطقه با اتحاد کشورهای اسلامی ممکن است


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تاکید بر لزوم بیداری امت های اسلامی، گفت: مقابله با نفوذ دشمن در منطقه با اتحاد و حمایت کشورهای اسلامی از جبهه مقاومت ممکن است.

- امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تاکید بر لزوم بیداری امت های اسلامی، گفت: مقابله با نفوذ دشمن در منطقه با اتحاد و حمایت کشورهای اسلامی از جبهه مقاومت ممکن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا عبدالرحمن مرادی عصر دوشنبه در همایش بین المللی امت مقاومت با موضوع مقاومت بروز قدرت ایمان که با حضور نمایندگانی از محورهای مقاومت و مسئولین و کارشناسان کشوری و استاندار در سالن اجتماعات برق برگزار شد، اظهار کرد: پیامی که در این همایش به جهان صادر می شود یک اعلام انزجار و نفرت از جنایات صهیونیستی اسراییل است که در طول 70 تا 80 سال گذشته علیه بشریت به ویژه مردم غزه روا داشته است.

وی با اشاره به اینکه جنایات رژیم صهیونیستی جنایاتی ضد اسلامی و ضد انسانیت است، افزود: کسانی که انسانیت طلب هستند باید در برابر این جنایات اسراییلی قد علم کرده و از جبهه مقاومت در حالی که این رژیم سرزمین فلسطین را از دست آنها خارج کرده پشتیبانی کنند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: در عملیات وعده صادق 2 و همچنین جمعه نصر که می توان آن را جمعه فتح نیز نامید رهبر معظم انقلاب با تمام نیرو و اقتدار خود در خ


برچسب ها: کشورهای اسلامی - مقاومت - اسلامی - نفوذ دشمن - جبهه مقاومت - صهیونیستی - مقابله
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با نفوذ دشمن در منطقه با اتحاد کشورهای اسلامی ممکن است

مقابله با نفوذ دشمن در منطقه با اتحاد کشورهای اسلامی ممکن است