مطالب مرتبط:
ارائه خدمات آسان، ارزان و بی منت محور اقدامات سازمان ثبت اسناد است
«صلاحیت ایمنی» از اسناد مناقصات حذف شده است/ آقای پرنده! بازی گرفتن جان کارگران را توجیه نکنید
گزارش تصویری و ثبت لحظه ای رویدادها و دید و بازدیدهای چهاردهمین نمایشگاه
حدود 18 میلیون سهام و اسناد خزانه در بورس آذربایجان غربی معامله شد
آغاز ثبت نام متقاضیان آزمون ارشد از امروز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 14:002024-10-13سياسي

اقدامات سازمان ثبت اسناد موجب کاهش تخلفات و جرائم است


رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا با حضور در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حسن بابایی رییس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

- در دیدار بابایی و رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی مطرح شد اقدامات سازمان ثبت اسناد موجب کاهش تخلفات و جرائم است رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا با حضور در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حسن بابایی رییس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و رسانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، صبح امروز یکشنبه 22 مهر 1403 سردار نوروزی با حسن بابایی در محل ساختمان مرکزی این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

حسن بابایی در این دیدار با اشاره به شروع فعالیت مشاورین املاک در سامانه کاتب گفت: راه اندازی این سامانه یکی از اقدامات مهم در ساماندهی به فرآیند معاملات در کشور بود.

وی تصریح کرد: سامانه کاتب که بر اساس قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول راه اندازی شده است زمینه ایجاد وحدت رویه و نظارت و ساماندهی بر فعالیت و عملکرد مشاورین املاک را درچارچوب قانون فراهم کرده است.

معاون رییس قوه قضاییه اظهار داشت: در راستای اجرای هر چه بهتر قانون الزام انتظار داریم اهرم نظارتی و بازدید از مشاورین املاک که حدود 170 هزار واحد را شامل می شود از سوی فراجا اعمال شود تا کارها در بستر قانون


برچسب ها: سازمان ثبت اسناد - سازمان ثبت اسناد و املاک - سازمان - سازمان ثبت - ثبت اسناد و املاک - ثبت اسناد - حسن بابایی
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات سازمان ثبت اسناد موجب کاهش تخلفات و جرائم است

اقدامات سازمان ثبت اسناد موجب کاهش تخلفات و جرائم است