مطالب مرتبط:
نکوداشت محمد آشوری در قزوین
نکوداشت محمد آشوری در قزوین
آیین اربعین به نمادی از همبستگی ملت‏ ها تبدیل شده است
تصاویر/ آیین خطبه خوانی حرم حضرت معصومه(س) با حضور کارکنان فراجا
تصاویر / آیین تجلیل از برگزیدگان قرآنی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 12:252024-10-08سياسي

برگزاری آیین نکوداشت دکتر «محمد آشوری» در قزوین


آیین نکوداشت دکتر «محمد آشوری» استاد برجسته حوزه آیین دادرسی کیفری و جرم شناسی، شامگاه دوشنبه 16 مهرماه در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، - ایسنا/قزوین آیین نکوداشت دکتر محمد آشوری استاد برجسته حوزه آیین دادرسی کیفری و جرم شناسی، شامگاه دوشنبه 16 مهرماه در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، با همت بنیاد نخبگان، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، جهاد دانشگاهی، کانون وکلای دادگستری استان قزوین و سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد آشوری در سال 1321 در دیار مینودری و در محله آخوند قزوین دیده به جهان گشود.

تحصیلات ابتدایی را در قزوین آغاز کرد و سپس در دبیرستان محمد قزوینی دوران متوسطه خود را به پایان رساند و در سال 1309 در رشته حقوق قضایی وارد عرصه جدیدی از علم شد.

در سال 1343 به عنوان برترین دانشجوی رشته حقوق قضایی کشور معرفی و در سال 1344 راهی فرانسه شده و در دانشکده حقوق پاریس در رشته علوم جنایی به تحصیل پرداخت.

دکتر محمد آشوری در سال 1350 با مدرک دکتری به وطن بازگشت و از آن سال تاکنون در راه خدمت به میهن و عرصه علم و آگاهی نقش پررنگ و ماندگاری از خود برجای می گذارد.


برچسب ها: محمد آشوری - آیین دادرسی کیفری - قزوین - بین المللی - دانشگاه - سازمان اسناد و کتابخانه ملی - آیین دادرسی
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین نکوداشت دکتر «محمد آشوری» در قزوین

برگزاری آیین نکوداشت دکتر «محمد آشوری» در قزوین