مطالب مرتبط:
وضعیت حوزه تعلیم و تربیت بررسی شد
جایگاه انجمن اولیا و مربیان و خانواده ها در تعلیم و تربیت احیا شود
جایگاه انجمن اولیا و مربیان در تعلیم و تربیت احیا شود
جایگاه انجمن اولیا، مربیان و خانواده ها در تعلیم و تربیت باید احیا شود
فراخوان طرح های پژوهشی ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 20:452024-10-21اجتماعي

مقطع ابتدایی زیرساخت اصلی نظام تعلیم و تربیت است


مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، با تأکید بر اهمیت حوزه ی ابتدایی به عنوان زیرساخت اصلی تعلیم و تربیت، از تلاش ها برای جبران یادگیری دانش آموزان در پی بحران کرونا و برنامه های آینده در این حوزه خبر داد.

- ایسنا/قم مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، با تأکید بر اهمیت حوزه ی ابتدایی به عنوان زیرساخت اصلی تعلیم و تربیت، از تلاش ها برای جبران یادگیری دانش آموزان در پی بحران کرونا و برنامه های آینده در این حوزه خبر داد.

علیرضا رحیمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، در آیین تقدیر از برگزیدگان رویداد بین المللی الف تا و فعالان آموزش ابتدایی که شامگاه 30 مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: اگر همه بخش ها را رها کنیم و تنها به حوزه ی ابتدایی بپردازیم، و تمام امکانات و توان خود را به کار بگیریم تا دوره ی ابتدایی ما بالنده تر و با انگیزه تر شود، ضرر نکرده ایم.

وی ادامه داد: مقطع ابتدایی زیرساخت اصلی تعلیم و تربیت است.

پیش دبستانی بسیار مهم تر از دوره ی ابتدایی است، اما در حال حاضر با سازوکاری که داریم، قدرت نفوذ آموزش و پرورش بر پیش دبستانی کافی نیست.

رحیمی بیان کرد: امیدواریم با سازمان تعلیم و تربیت کودک که مصوبه ی شورای عالی انقلاب فرهنگی است و ابلاغ شده، به مرور بتوانیم با ایجاد زیرساخت های مناسب، پیش دبستانی را دریابیم، زیرا ابتدایی دیر است و


برچسب ها: مدیر کل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - ابتدایی - تعلیم و تربیت - آموزش و پرورش - زیرساخت - مقطع ابتدایی
آخرین اخبار سرویس:

مقطع ابتدایی زیرساخت اصلی نظام تعلیم و تربیت است

مقطع ابتدایی زیرساخت اصلی نظام تعلیم و تربیت است