مطالب مرتبط:
دانشگاه علمی کاربردی البرز 9 هزار دانشجو دارد
تضمین اشتغال برای 20 رشته دانشگاه جامع علمی و کاربردی البرز 
دانشگاه علمی کاربردی با تضمین اشتغال دانشجو پذیرش می کند
3500 دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی زنجان تحصیل می کنند 
9000 دانشجو در مراکز علمی کاربردی استان کرمان در حال تحصیل هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1403 ساعت 14:552024-10-11سياسي

رویکرد دانشگاه علمی کاربردی نیازسنجی و نیاز آفرینی است


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان زنجان گفت: توسعه اشتغال و خودکارآفرینی با تکیه بر آموزش یکی از اهداف دانشگاه جامع علمی و کاربردی است.

  - ایسنا/زنجان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان زنجان گفت: توسعه اشتغال و خودکارآفرینی با تکیه بر آموزش یکی از اهداف دانشگاه جامع علمی و کاربردی است.

  میرنریمان یوزباشی امروز (جمعه 20 مهر ماه) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان اظهار کرد: این دانشگاه با توجه به سیاست های اشتغال استان به منظور پاسخ گویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش های مختلف استان، اقدامات موثری را در مرکز آموزش علمی کاربردی استان، برنامه ریزی کرده است.

وی با اشاره به 18 مهرماه سالروز تاسیس دانشگاه های جامع علمی کاربردی، افزود: توسعه علم کاربردی یکی از مهم ترین اهداف این دانشگاه است؛ علمی که برای اشتغال و کارآفرینی موثر باشد.

یوزباشی با اشاره به اینکه دستیابی به جامعه اسلامی توانمند به لحاظ علم و اقتصاد ملزم به توسعه علم است ، ادامه داد: ماهیت وجودی دانشگاه جامع علمی کاربردی توسعه، استفاده از علم و آموزش های به روز و به نحوه احسن در جهت دستیابی به اهداف والا در کشور است.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی توانمند از مهم ترین قسمت های توسعه یک کشور است ، اذعان کرد: ایجاد اشتغال و مهارت آموزی در


برچسب ها: دانشگاه - کاربردی - دانشگاه جامع علمی و کاربردی - دانشگاه جامع علمی کاربردی - دانشگاه جامع - علمی کاربردی - علمی
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد دانشگاه علمی کاربردی نیازسنجی و نیاز آفرینی است

رویکرد دانشگاه علمی کاربردی نیازسنجی و نیاز آفرینی است