مطالب مرتبط:
24 فقره ساخت و ساز غیر مجاز در روستاهای گلبهار متوقف شد
گلباران آرامگاه حافظ به مناسبت روز بزرگداشت این شاعر بزرگ
فیلم| آرامگاه حافظ شیرازی غرق در گل شد
آرامگاه حافظ گلباران شد
گلباران آرامگاه حافظ شیرازی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 16:002024-10-10اقتصادي

ساخت و ساز فاز 2 مترو در نزدیکی آرامگاه حافظ متوقف شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس بیان کرد: میراث فرهنگی به محض اطلاع از موضوع ادامه کار فاز 2 مترو با مکاتبات انجام شده دستور توقف پروژه را صادر کرد و اکنون پروژه متوقف شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس بیان کرد: میراث فرهنگی به محض اطلاع از موضوع ادامه کار فاز 2 مترو با مکاتبات انجام شده دستور توقف پروژه را صادر کرد و اکنون پروژه متوقف شده است.

محمد ثابت اقلیدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص خط 2 مترو که از نزدیکی آرامگاه حافظیه می گذرد و موجبات نگرانی تخریب و تهدید بنای حافظیه و آثار تاریخی موجود در مسیر مترو خط 2 شیراز شده است، بیان کرد: در روزهای اخیر اطلاع رسانی مبنی بر اجرای خط 2 مترو شیراز که در مسیر میدان اطلسی تا چهارراه ادبیات که در نهایت به آرامگاه سعدی می رسد، شنیده می شود.

وی ادامه داد: میراث فرهنگی به محض اطلاع از موضوع با مکاتبات انجام شده به دستور وزیر میراث فرهنگی و ورود استاندار فارس دستور توقف پروژه را صادر کرد و کار متوقف شد.

ثابت اقلیدی با بیان اینکه قرار است روز شنبه، 21 مهر ماه یک گروه کارشناس حرفه ای از پژوهشگاه میراث فرهنگی برای بررسی جوانب کار اعزام شوند، گفت: این گروه به اتفاق همکاران ما در حوزه میراث فرهنگی اداره کل از پروژه بازدید می


برچسب ها: گردشگری و صنایع دستی - میراث - مترو - فرهنگی - آرامگاه حافظ - میراث فرهنگی - آرامگاه
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز فاز 2 مترو در نزدیکی آرامگاه حافظ متوقف شد

ساخت و ساز فاز 2 مترو در نزدیکی آرامگاه حافظ متوقف شد