مطالب مرتبط:
وزیر کشور: همچنان 17 معدنچی در حادثه طبس در فاصله هزار متری دهانه ورودی تونل محبوس هستند / نیرو های امدادی در 400 متری محل حبس معدنچیان قرار دارند / پیش بینی می شود [امدادگران] حداکثر تا فردا به کارگاه اصلی برسند
علت اصلی انفجار مرگبار معدن طبس مشخص شد/ فیلم
علت اصلی انفجار معدن طبس چه بود؟
خطوط انتقال نفت و گاز شاهرگ اصلی تامین انرژی کشور است
وزیر کشور: تیم تخصصی فردا به کارگاه اصلی می رسد؛ 400 متر تا کارگاه اصلی فاصله دارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 09:252024-09-23حوادث

امدادگران به کارگاه اصلی محل انفجار رسیدند /تراکم بالای گاز


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تراکم گاز در بلوک باقی مانده همچنان بسیار بالا است، گفت: گروه تخصصی امدادی به کارگاه اصلی رسیده اند اما عملیات به کندی پیش می رود.

- بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تراکم گاز در بلوک باقی مانده همچنان بسیار بالا است، گفت: گروه تخصصی امدادی به کارگاه اصلی رسیده اند اما عملیات به کندی پیش می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قناعت در حاشیه بازدید از معدن طبس در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بلافاصله بعد از وقوع حادثه انفجار در معدن طبس تمامی امکانات استان برای نجات حادثه دیدگان بسیج شد.

وی با بیان اینکه امداد رسانی در بلوک D و C انجام شده است، عنوان کرد: دیروز در بلوک D عملیات امداد و نجات به صورت کامل انجام و عملیات تخلیه صورت گرفت.

استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: در بلوکD تعداد کارگران 47 کارگر مشغول به کار بودند که متأسفانه 30 نفر از آنها فوت کردند.

وی اضافه کرد: 17 نفر از کارگران این بلوک مصدوم شده بودند که 7 نفر از بیمارستان مرخص و 10 نفر هنوز در بیمارستان بستری هستند.

قناعت بیان داشت: تمام تمرکز بر روی بلوکC است که در این منطقه 21 کارگر مشغول به کار بوده اند که تا این لحظه 8 جسد به خارج منتقل شده است.


برچسب ها: استاندار خراسان جنوبی - خراسان جنوبی - امداد - استاندار - عملیات - استان - بلوک
آخرین اخبار سرویس:

امدادگران به کارگاه اصلی محل انفجار رسیدند /تراکم بالای گاز

امدادگران به کارگاه اصلی محل انفجار رسیدند /تراکم بالای گاز