مطالب مرتبط:
توزیع 1300 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار اسدآباد
6 هزار بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند خراسان شمالی توزیع شد
مهاجرت دانش آموزان آرزومند پزشکی و کمبود پزشک در کشور!
دانش آموزان کمیته امداد البرز در جمع برتران کنکور
دانش آموزان خرم آبادی با خانواده شهید پوردهقان دیدار کردند + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 13:102024-10-10اجتماعي

قرص آهن در بین دانش آموزان زنجانی توزیع می شود


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در حال رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی هستیم به محض دریافت قرص های آهن ویتامین D در بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

- زنجان-معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در حال رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی هستیم به محض دریافت قرص های آهن ویتامین D در بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت محمدی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به پیگیری اجرای طرح های بهداشتی در مدارس استان زنجان، اظهار کرد: یکی از این طرح ها، طرح مکمل یاری است که با اجرای این طرح آهن و ویتامین D را برای کل دانش آموزان در طول سال تحصیلی توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه طی اجرای این طرح در مقطع ابتدایی هر دو ماه یکبار یک عدد قرص با دز 5 هزار توزیع می شود، گفت: در حال رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی هستیم به محض دریافت قرص های آهن ویتامین D در بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در مقطع اول و دوم متوسطه نیز هر ماه یکبار توزیع انجام می شود، گفت: قرص های آهن نیز فقط برای دانش آموزان دختر اول و دوم متوسطه است که هر 16 هفته و هر هفته نیز یک عدد قرص برای دانش آموزان تجویز شده و مصرف می شود.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی - دانش آموزان - اداره کل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - دانشگاه علوم - استان زنجان - معاون تربیت بدنی
آخرین اخبار سرویس:

قرص آهن در بین دانش آموزان زنجانی توزیع می شود

قرص آهن در بین دانش آموزان زنجانی توزیع می شود