مطالب مرتبط:
واکنش رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس به حملات امشب صهیونیستها به لبنان
جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس
پیام رییس جمهور پزشکیان درپی حملات اخیر اسراییل در ضاحیه بیروت: یک جنایت جنگی آشکار و غیرقابل پنهان است / جنایات رژیم صهیونیستی ثابت کرد که این رژیم بزرگ ترین تهدیدکننده صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است / دولت جمهوری اسلامی ایران این جنایت اخیر صهیونیست ها را پیگیری می کند
نماینده اردن در شورای امنیت: رژیم صهیونیستی جنایت های جنگی علیه فلسطینی ها مرتکب شده است
جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره حوادث لبنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 12:302024-09-28سياسي

اعضای کمیسیون امنیت ملی خواستار پاسخ عملی به رژیم صهیونیستی شدند


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فوق العاده این کمیسیون برای بررسی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فوق العاده این کمیسیون برای بررسی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون با ابراز تاسف از سکوت سازمان های بین المللی و دولت های مدعی حقوق بشر، خواستارپاسخ قاطع، عملی، پشیمان کننده و عبرت آموز به رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم رضایی با اشاره به جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز جلسه فوق العاده ای برای بررسی حوادث منطقه از جمله لبنان و جنایت اخیر صهیونیست ها در ضاحیه بیروت تشکیل داد.

وی توضیح داد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با محکوم کردن جنایات اخیر صهیونیست ها در لبنان و ضاحیه بیروت، شهادت جمعی از مجاهدان و مردم بی گناه لبنان را در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی تسلیت گفتند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: قطعا جنایت صهیونیست ها که با پشتیبانی و حمایت آمریکایی ها و با سلاح های آمریکایی رخ داده، بدون پاسخ نخواهد ماند.


برچسب ها: کمیسیون امنیت ملی - کمیسیون امنیت - کمیسیون - رژیم صهیونیستی - امنیت ملی - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی - سیاست خارجی
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کمیسیون امنیت ملی خواستار پاسخ عملی به رژیم صهیونیستی شدند

اعضای کمیسیون امنیت ملی خواستار پاسخ عملی به رژیم صهیونیستی شدند