مطالب مرتبط:
افشای علت مرگ نایاب ترین گربه ایران
افشای علت مرگ نایاب ترین گربه ایران
افشای علت مرگ نایاب ترین گربه ایران
در باغ وحش های ایران چه خبره؟ / افزایش مرگ و میر در باغات ضد حیوانی!
انتظار قلعه نویی از بازیکنان تیم ملی/ ایران جزو امن ترین کشورهاست رسانه7 | اخبار ورزشی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 07:552024-10-10حوادث

مرگ نایاب ترین گربه ایران؛ علت چه بود؟


چند روز پیش گربه ای نایاب در شیروان خراسان شمالی تلف شد و مرگ این حیوان کمیاب با، اما و اگر های زیادی همراه بود و عده ای شرایط نامناسب تیمارداری را مرگ این حیوان عنوان کردند و عده ای از دوستدارن محیط زیست معتقدند که اصلا نباید این حیوان انسان گریز .

- چند روز پیش گربه ای نایاب در شیروان خراسان شمالی تلف شد و مرگ این حیوان کمیاب با، اما و اگر های زیادی همراه بود و عده ای شرایط نامناسب تیمارداری را مرگ این حیوان عنوان کردند و عده ای از دوستدارن محیط زیست معتقدند که اصلا نباید این حیوان انسان گریز و منزوی زنده گیری و در قفس نگهداری می شد.

اخیرا خبری در رسانه ها منتشر شد که یک قلاده گربه پالاس نابالغ پس از زنده گیری به وسیله یک چوپان و تحویل به اداره محیط زیست شیروان، تلف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، برخی علت مرگ این حیوان زیبا و کمیاب را نامناسب بودن شرایط نگهداری، وارد شدن استرس زیاد به این حیوان انسان گریز و نیز مناسب نبودن تغذیه اعلام کردند و برخی نیز اعلام کردند که اصلا پای چوپان در میان نیست.

مرگ این حیوان کمیاب که واکنش بسیاری از دوستداران محیط زیست را برانگیخت موجب آزار خاطر بسیاری از مردم استان شد و به تازگی فردی مطلع با تماس پرده دیگری از این ماجرا را فاش می کند و می گوید که این حیوان با دستور مدیر حفاظت محیط زیست شیروان به صور


برچسب ها: حیوان - محیط زیست - خراسان شمالی - نامناسب - شیروان - گربه - کمیاب
آخرین اخبار سرویس:

مرگ نایاب ترین گربه ایران؛ علت چه بود؟

مرگ نایاب ترین گربه ایران؛ علت چه بود؟