مطالب مرتبط:
قهوه به این 7 دلیل عمر ما را طولانی می کند
قهوه به این 7 دلیل عمر ما را طولانی می کند
قهوه به این 7 دلیل عمر ما را طولانی می کند
طراحی باتری اتوبوسی که عمر طولانی تری دارد!
7 گوشی شیائومی با عمر باتری طولانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 07:002024-09-22پزشكي

قهوه به این دلیل عمر ما را طولانی می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، تا زمانی که مصرف قهوه روزانه شما از 3 یا 4 فنجان تجاوز نکند و میزان شکر آن را افزایش ندهید می توانید امیدوار باشید که این نوشیدنی انرژی زا باعث ارتقای سلامت عمومی شما می شود.

به نوشته روزنامه سان، پیشتر نیز به برخی از فواید قهوه اشاره شده بود اما تحقیقات جدید نشان می دهد افرادی که دو یا سه فنجان در روز می نوشند، کمتر در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سکته مغزی یا دیابت نوع 2 قرار می گیرند .

کارشناسان دانشگاه سوچو در چین در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که خطر ابتلای افرادی که قهوه (دو یا سه فنجان در روز) می نوشند به بیماری های قلبی – متابولیک تقریبا نصف افرادی است که اصلا قهوه نمی نوشند.

جاستین استبینگ، استاد علوم زیست پزشکی در دانشگاه آنگلیا راسکین، در مجله کانورسیشن ( The Conversation) می نویسد: قهوه حاوی چندین ماده مغذی ضروری برای سلامتی کلی است.

یک فنجان قهوه معمولی مقدار کمی ویتامین B ریبوفلاوین، اسید پانتوتنیک، تیامین(ویتامین B2) و نیاسین(ویتامین B3) و همچنین مواد معدنی پتاسیم، منگنز و منیزیم را فراهم می کند.

قهوه همچنین می تواند منبع غنی از آنتی اکسیدان ها باشد، ترکیباتی که در مواد غذایی مانند میوه ها و سبزیجات یافت می شوند و ممکن است به محافظت از سلول ها در برابر آسیب های روزانه ک


برچسب ها: بیماری های قلبی - قهوه - فنجان - دانشگاه - تحقیقات - بیماری - ارتقای سلامت
آخرین اخبار سرویس:

قهوه به این دلیل عمر ما را طولانی می کند

قهوه به این دلیل عمر ما را طولانی می کند