مطالب مرتبط:
توسعه بانکداری دیجیتال نیاز امروز جامعه بانکی است
هشدار رییس پلیس فتای تهران به مخلان امنیت روانی جامعه
نقش پلیس در براقراری آرامش و ثبات در جامعه بی بدیل است
برگزاری درس اخلاق مجازی در جامعه الزهرا(س)
سهم 60 درصدی بانوان از جامعه نجات غریقان سمنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 16:552024-10-09فرهنگي

وجود سینما بیانگر بلوغ فرهنگی یک جامعه است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: وجود سینما بیانگر آن است که آن جامعه به بلوغ فرهنگی رسیده؛ چرا که از سینما به عنوان عنصر فرهنگی شاخص یاد می شود.

- زنجان-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: وجود سینما بیانگر آن است که آن جامعه به بلوغ فرهنگی رسیده؛ چرا که از سینما به عنوان عنصر فرهنگی شاخص یاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، اصغر حاج علی اکبری بعد از ظهر چهارشنبه در سومین جشن مهر سینمای ایران که در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار شد، با بیان اینکه خوشبختانه استان زنجان در حوزه سینما وضعیت مطلوبی دارد، افزود: بدون شک، وجود سینما در هر جامعه ای بیانگر بلوغ فکری آن جامعه است.

وی با اشاره به اینکه مردم زنجان ثابت کردند که اهل سینما بوده و علی رغم اینکه این شهر فقط دو سینما با 550 صندلی دارد اما استقبال خوبی از این عنصر شاخص فرهنگی به عمل می آید، اظهار کرد: آمار حاکی از آن است که به طور متوسط در طول ماه حدود 22 هزار نفر در دو سینمای زنجان به تماشای فیلم می نشینند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه یکی از راهکارهای اساسی برای بهره مندی همه شهرستان ها از سینما به عنوان شاخص ترین عنصر فرهنگی جامعه این است که بتوانیم از ظرفیت بخش خصوصی در احداث سینما بهره مند شویم، تصریح کرد: در همین راستا پیگیر ساخت سینما در شهرهای


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - سینما - فرهنگ - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگی - استان زنجان
آخرین اخبار سرویس:

وجود سینما بیانگر بلوغ فرهنگی یک جامعه است

وجود سینما بیانگر بلوغ فرهنگی یک جامعه است