مطالب مرتبط:
تاکید بر حراست از اطلاعات بیمار در «حمل» اینترنتی دارو/«فروش» غیرقانونی دارو از سوی چند پلتفرم
دو تخلف سازمان غذا و دارو در ابلاغ توزیع اینترنتی دارو
دو تخلف سازمان غذا و دارو در ابلاغ توزیع اینترنتی دارو
نگرانی ها در مورد «افشای اطلاعات بیماران» در عرضه اینترنتی دارو هنوز رفع نشده است/ وزیر بهداشت چرا با نخبگان جامعه داروسازی مشورت نمی کند؟
دو تخلف در ابلاغ فروش اینترنتی دارو/سکوها در بحث فروش دخالت نکنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 14:552024-10-08پزشكي

توزیع آزمایشی دارو از طریق پلتفرم های اینترنتی


کمیسیون اصل نود درباره عملیاتی شدن توزیع دارو از طریق پلتفرم های اینترنتی مقرر کرد که به صورت پایلوت و در دستورالعمل یک ماهه انجام بگیرد و در صورت نیاز اصلاحاتی اعمال شده تا در نهایت در سراسر کشور اجرایی شود.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: کمیسیون اصل نود درباره عملیاتی شدن توزیع دارو از طریق پلتفرم های اینترنتی مقرر کرد که به صورت پایلوت و در دستورالعمل یک ماهه انجام بگیرد و در صورت نیاز اصلاحاتی اعمال شده تا در نهایت در سراسر کشور اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی کشوری با اشاره به جلسه کمیسیون اصل 90 با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونانش گفت: موضوع اول درباره عملیاتی شدن توزیع دارو از طریق پلتفرم ها و کسب و کارهای اینترنتی بود که مصوباتی داشتیم.

قرار شد این کار به صورت پایلوت و در دستورالعمل یک ماهه انجام بگیرد تا در صورت نیاز به اصلاحاتی، اعمال شده و نهایتا در سراسر کشور اجرا شود.

وی ادامه داد: در این جلسه تاکید شد که باید منافع عموم مردم از جهت سهولت در دسترسی و ایمنی در دریافت دارو بر منافع صنف داروسازان مقدم باشد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دستور دوم ضرورت فعال شدن ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی بود.


برچسب ها: کمیسیون اصل نود - اینترنتی - دستورالعمل - توزیع دارو - کمیسیون - صورت - پلتفرم
آخرین اخبار سرویس:

توزیع آزمایشی دارو از طریق پلتفرم های اینترنتی

توزیع آزمایشی دارو از طریق پلتفرم های اینترنتی