مطالب مرتبط:
پیام پزشکیان به مناسبت روز جهانی استاندارد/ رییس جمهور: دولت وفاق ملی، اولویت دادن به مردم و کسب رضایت آنان را در بخش های مختلف یک اصل محوری می داند
جزییات راهیان نور و اردوهای پیشرفت تبیین می شود
آیین اختتامیه سوگواره ملی مَحرم مُحرم در خرم آباد
ضرورت تبیین صحیح آرمان های انقلاب برای نسل های آینده
انتقام مسئولان لیبی از تیم ملی فوتبال نیجریه! +عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 08:402024-10-15سياسي

در تبیین وفاق ملی


اگر دولت وفاق ملی بتواند کف زندگی شرافتمندانه را فراهم آورد و کردارش در برابر برگزینندگانش بوی وفای عهد و ماندن بر قول بدهد و مخالفان و بی تفاوت ها را هم شریک توسعه نماید، - تمثال و تندیس وفاق ملی، حول محور انسان ایرانی برافراشته خواهد شد؛ و پیروز آن ایران با تمام دیروز و فردایش خواهد بود.

عصر ایران؛ احسان اقبال سعید - دولت های برآمده از برگ های رای نامی برای خود برمی گزینند تا بر بیرق های کاغذی و افواه آدمیان بماند که انسان مفتخر به الذی علم بالقلم شان کتابت را یگانه می داند و ارمغان خویش و اندیشه ای که وجه تمایز است با دد و درخت ، نمودش کلام است و کلمه.

  نام بر پیشانی دولت ها چند خاستگاه دارد، نخست بیان رییس جمهور در جریان مبارزات انتخاباتی و آنچه در آتیه نشان می دهد و وعده برآوردنش را در پیش می نهد و نیز آن کردار و روندهایی که بر آنان می تازد و می گوید تعدیل یا توقفشان در راه است.

دگر خاستگاه سیاسی رییس جمهور منتخب است که بسته به پیشینه و براشت افواه از دسته یا جبهه سیاسی حامی و درکنار منتخب، ارزشهایی را ساخته یا انتظار برآورده کردن آنها می روید و این در ساختن تصویر دولت در ذهن و باورها تاثیر مستقیم دارد.

  آقای پزشکیان در روند انتخابات از پرهیز از ستیز گفت و اینکه تخریب و نزاع راه نیست  و اگر بود در تمام سال های گذشته و


برچسب ها: ایران - دولت ها - دولت وفاق ملی - دولت - انسان - رییس جمهور - انتخاباتی
آخرین اخبار سرویس:

در تبیین وفاق ملی

در تبیین وفاق ملی