مطالب مرتبط:
جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی با رییس جمهور
حضور وزیر خارجه در کمیسیون امنیت ملی/ اعضای کمیسیون به دیدار رییس جمهور می روند
در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با پزشکیان چه گذشت؟
هشدار رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس به اسراییل
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: راه شهدای مقاومت با صلابت ادامه دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1403 ساعت 23:452024-10-01سياسي

جزییات جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با رییس جمهور


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه مشترک این کمیسیون با رییس جمهور گفت: در این جلسه آقای پزشکیان بیان داشت که در مقابل آمریکا کوتاه نیامده و کوتاه نمی آییم و دشمن در موضع ضعف است.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه مشترک این کمیسیون با رییس جمهور گفت: در این جلسه آقای پزشکیان بیان داشت که در مقابل آمریکا کوتاه نیامده و کوتاه نمی آییم و دشمن در موضع ضعف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم رضایی با اشاره به جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با مسعودپزشکیان، رییس جمهور گفت: در این جلسه رییس جمهور با تاکید بر وفاق، توضیحاتی درباره شعارش داد و گفت که هم دولت و هم مجلس و هم بخش های مختلفی کشور باید یک نگاه مشترک داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم و مشکلات کشور و مردم را حل کنیم.

وی ادامه داد: رییس جمهور گزارشی از سفرش به نیویورک و سازمان ملل از جمله ملاقات با 17 تن از سران کشورها و همین طور برنامه های دیگر با رسانه ها و ایرانیان مقیم داد به نقدهای وارده هم اشاره کرد و گفت که ما نقدها را باید بشنویم و اصلاح کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: رییس جمهور گفت در مقابل آمریکا کوتاه نیامده و کوتاه نمی آییم و دشمن در موضع ضعف است.


برچسب ها: کمیسیون امنیت ملی - رییس جمهور - کمیسیون امنیت - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی - کمیسیون - سخنگوی کمیسیون امنیت - امنیت ملی
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با رییس جمهور

جزییات جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با رییس جمهور