مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1403 ساعت 12:352024-10-17بين الملل

دموکراسی به سبک آمریکایی!


هر چه به انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2024 آمریکا(در آبان ماه سال جاری) نزدیک می شویم، جلوه های تازه تری از حقیقتِ دموکراسی ادعایی در آمریکا خود را به نمایش می گذارند.

- هر چه به انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2024 آمریکا(در آبان ماه سال جاری) نزدیک می شویم، جلوه های تازه تری از حقیقتِ دموکراسی ادعایی در آمریکا خود را به نمایش می گذارند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الف نوشت: در این چهارچوب، به تازگی شاهد دو پرده جدید از این موضوع بوده ایم.

در نخستین رویداد، دونالد ترامپ نامزد اصلی جمهوریخواهان در انتخابات آتی آمریکا در موضع گیری عجیبی، کلیه سیاه پوستان و اسپانیایی تبارهای ساکن آمریکا که در انتخابات آتی این کشور قصد دارند به کامالا هریس رای دهند را افرادی توصیف کرده که در مورد سلامت ذهنی خود باید به پزشک مراجعه کنند! در حقیقت، وی مدعی شده که آن ها از نظر عقلی مشکل دارند.

او پیشتر نیز گفته بود آن دسته از یهودی هایی که او را فردی مناسب برای کرسی ریاست جمهوری آمریکا نمی دانند نیز وضعیتی مشابه دارند و از نظر عقلی سالم نیستند.

در رویدادی دیگر، مایک جانسون رییسِ جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا هم در موضع گیری با انتقاد از شبکه سی بی اس نیوز آمریکا تاکید کرده که صحبت های او در یک برنامه تلویزیونی این شبکه به نحو عجیبی سانسور شده است.


برچسب ها: آمریکا - انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات - انتخابات ریاست - دموکراسی - ریاست جمهوری - جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

دموکراسی به سبک آمریکایی!

دموکراسی به سبک آمریکایی!