مطالب مرتبط:
حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی در دفتر حزب الله و حماس در تهران
روایتی از حضور یک فرمانده نیروی قدس در کمیسیون امنیت ملی مجلس/ آسیب جدی به شورای حزب الله لبنان وارد نشده و توان بازدارندگی حزب الله حفظ شده است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: شهادت سید مقاومت، خللی در ادامه کار حزب الله ایجاد نمی کند
فیلم/ حضور ظریف در دفتر حزب الله لبنان در تهران
حضور کمال خرازی در دفتر حزب الله در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 13:502024-09-30سياسي

اعضای کمیسیون امنیت ملی در دفتر حزب الله و حماس حضور یافتند


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور تعدادی از اعضای این کمیسیون در دفتر حزب الله و حماس در تهران خبر داد.

- اعضای کمیسیون امنیت ملی در دفتر حزب الله و حماس حضور یافتند سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور تعدادی از اعضای این کمیسیون در دفتر حزب الله و حماس در تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی از حضور تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دفتر مرکزی حزب الله لبنان در تهران خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور در دفتر مرکزی حزب الله لبنان در تهران به مقام شامخ شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل شهید حزب الله لبنان ادای احترام کردند.

وی بیان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با سیدعبدالله صفی الدین، نماینده جنبش حزب الله لبنان در تهران دیدار کردند و شهادت شهید سیدحسن نصرالله و جمعی از مجاهدان مقاومت را تسلیت و تعزیت گفتند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صفی الدین، نماینده حزب الله در تهران تاکید کرد که بی تردید پیروزی از آن مقاومت و حزب الله خواهد بود و به برکت خون شهید نصرالله و سایر شهدا، آینده از آن مقاومت و حزب الله است.


برچسب ها: کمیسیون امنیت ملی - کمیسیون امنیت - کمیسیون - حزب الله - امنیت ملی - حزب الله لبنان - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کمیسیون امنیت ملی در دفتر حزب الله و حماس حضور یافتند

اعضای کمیسیون امنیت ملی در دفتر حزب الله و حماس حضور یافتند