مطالب مرتبط:
رشد غیرعادی قیمت طلا نگرانی ها را از آشفتگی اقتصادی افزایش داد
نگرانی از احتمال دستکاری قیمت بیت کوین افزایش یافت
تهرانی ها درباره عملیات وعده صادق 2 چه می گویند؟ | تل آویو در جنگ روانی موفق بود؟
سعودی ها در برزخ تهران و تل آویو؛ پشت پرده های بازی محتاطانه اعراب در خاورمیانه
آکسیوس: مقامات آمریکایی معتقدند زد و خورد بین ایران و اسراییل ادامه پیدا خواهد کرد / استقرار سامانه ضدموشکی «تاد» در اسراییل نشان دهنده وابستگی فزاینده تل آویو به سلاح ها و کمک های عملیاتی واشنگتن است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 14:102024-10-14بين الملل

افزایش نگرانی ها در تل آویو از اقدامات نظامی گسترده مصر در سینا


یک گزارش صهیونیستی هشدار داده است که اقدامات تسلیحاتی گسترده مصر و تقویت نیروهای نظامی این کشور به ویژه در سینا، به چالشی بزرگ برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

- افزایش نگرانی ها در تل آویو از اقدامات نظامی گسترده مصر در سینا یک گزارش صهیونیستی هشدار داده است که اقدامات تسلیحاتی گسترده مصر و تقویت نیروهای نظامی این کشور به ویژه در سینا، به چالشی بزرگ برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه روسیا الیوم، یک گزارش صهیونیستی نسبت به تسلیح سریع و گسترده مصر و پل ها و تونل هایی که ارتش مصر ساخته و اجازه می دهد که واحدهای نظامی کامل در عرض چند ساعت جابجا شوند هشدار داد.

وبگاه خبری صهیونیستی Epoch در گزارشی پرسید: جنگی که مصر برای آن آماده می شود چیست و چه ارتباطی با جدا شدن از محور فیلادلفیا دارد؟ این وبگاه عبری اقدامات مصر در راستای تسلیحات گسترده را به عنوان توطئه ها در سواحل نیل توصیف کرده و مدعی شد: رژیم عبدالفتاح السیسی در حال تجمیع نیروهای نظامی علیه اسراییل است.

وبگاه عبری خاطرنشان کرد که اخیراً در رسانه ها و شبکه های اجتماعی صهیونیستی، ادعاهای نگران کننده ای مبنی بر نیت های پنهانی مصر نسبت به رژیم صهیونیستی مطرح شده است.


برچسب ها: صهیونیستی - اقدامات - گسترده - رژیم صهیونیستی - گزارش - نیروهای نظامی - نظامی
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نگرانی ها در تل آویو از اقدامات نظامی گسترده مصر در سینا

افزایش نگرانی ها در تل آویو از اقدامات نظامی گسترده مصر در سینا