مطالب مرتبط:
نگرانی ها در مورد «افشای اطلاعات بیماران» در عرضه اینترنتی دارو هنوز رفع نشده است/ وزیر بهداشت چرا با نخبگان جامعه داروسازی مشورت نمی کند؟
عارف، معاون اول رییس جمهور: فضای سایبری نه یک تهدید بلکه فرصتی برای توسعه همه جانبه کشور بر پایه اقتصاد دیجیتال است/ تاکید بر تشکیل یک ستاد منسجم و با ضمانت اجرایی بالا جهت پیاده سازی سیاست ها و دستورات در حوزه امنیت و پیشرفت فضای سایبری
پیاده سازی فیبر نوری و مسائل دارویی با حضور وزرای ارتباطات و بهداشت پیگیری شد 
آخرین وضعیت پیاده سازی فیبر نوری با حضور وزیر ارتباطات بررسی شد
سخنگوی کمیسیون اصل نود: آخرین وضعیت پیاده سازی فیبر نوری با حضور وزیر ارتباطات بررسی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 12:062024-10-08سياسي

فراخوان طراحی و پیاده سازی سیستم فراصوت ارسال نانوحباب های دارو به مغز بیماران پارکینسون


فراخوانی با عنوان «طراحی و پیاده سازی سیستم فراصوت متمرکز برای ارسال نانوحباب های دارو به نقاط مشخص در مغز بیماران پارکینسونی: پایش با استفاده از MRI و تصویربرداری فلورسانس» منتشر شد.

- فراخوان طراحی و پیاده سازی سیستم فراصوت ارسال نانوحباب های دارو به مغز بیماران پارکینسون فراخوانی با عنوان طراحی و پیاده سازی سیستم فراصوت متمرکز برای ارسال نانوحباب های دارو به نقاط مشخص در مغز بیماران پارکینسونی: پایش با استفاده از MRI و تصویربرداری فلورسانس منتشر شد.

علاقه مندان برای ارسال طرح تا 5 آبان ماه فرصت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویژگی های منحصربه فرد امواج فراصوت متمرکز، امکان تصویربرداری، دارورسانی هدفمند و باز شدن سد خونی مغزی به صورت موقت و برگشت پذیر را فراهم می آورد که منجر به تسهیل نفوذ دارو از سد خونی مغزی و ورود به داخل بافت مغز می شود.

در دهه های اخیر، پیشرفت چشمگیری در توسعه نانوحباب ها به عنوان ناقلین دارورسانی حساس به امواج صوتی و هدفمند به منظور کاربردهای تشخیصی و درمانی طیف گسترده ای از بیماری ها صورت گرفته است.

نانوحباب ها، حباب هایی کوچک با قطر بین 50 تا 200 نانومتر هستند که شامل یک هسته گازی است که توسط یک غشاء متشکل از پروتیین ، لیپید یا پلیمر تثبیت می شود.


برچسب ها: پارکینسون - تصویربرداری - فراصوت - فراخوان - بیماران - ارسال - دارو
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان طراحی و پیاده سازی سیستم فراصوت ارسال نانوحباب های دارو به مغز بیماران پارکینسون

فراخوان طراحی و پیاده سازی سیستم فراصوت ارسال نانوحباب های دارو به مغز بیماران پارکینسون