مطالب مرتبط:
دومین همایش منطقه ای «رایحه» در کردستان برگزار می شود
همایش راه نصرالله در کرمانشاه برگزار می شود
طعنه عضو اتاق بازرگانی کرمان به خودروسازان | خودروسازان برند پسته و خرما ایران را در جهان بدنام می کنند
کارشناس بازرگانی خارجی - آقا
اتاق بازرگانی تهران: اقتصاد ایران تشنه برجام جدید است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 10:152024-10-21اقتصادي

دومین همایش بازرگانی و تامین کالا در صنعت، گاز و پتروشیمی درعسلویه برگزار می شود


رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: دومین همایش بازرگانی و تامین کالا در صنعت، گاز و پتروشیمی ایران بهمن ماه 1403 در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان قطب توسعه انرژی و ساخت داخل ایران برگزار خواهد شد.

- دومین همایش بازرگانی و تامین کالا در صنعت، گاز و پتروشیمی درعسلویه برگزار می شود ایسنا/بوشهر رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: دومین همایش بازرگانی و تامین کالا در صنعت، گاز و پتروشیمی ایران بهمن ماه 1403 در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان قطب توسعه انرژی و ساخت داخل ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمن دشتی روز دوشنبه در نشست کمیته علمی، تخصصی بازرگانی و تامین کالا در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اینکه این همایش با حضور متخصصان حوزه بازرگانی و مدیران ارشد صنعت نفت دراین منطقه برگزار می شود، افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی همکاری بسیار خوب و سازنده ای با پارک علم و فناوری خلیج فارس دارد و تاکنون به دستاوردهای خوبی در این حوزه رسیده ایم.

مدیر بازرگانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی پیشروترین واحد صنعت نفت کشور در حوزه توسعه ساخت داخل است و در آینده نزدیک با همکاری پارک علم و فناوری استان بوشهر این موضوع توسعه خواهد یافت.


برچسب ها: پارک علم و فناوری خلیج فارس - بازرگانی - تامین کالا - پتروشیمی - منطقه ویژه اقتصادی - پارک علم و فناوری - تامین
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش بازرگانی و تامین کالا در صنعت، گاز و پتروشیمی درعسلویه برگزار می شود

دومین همایش بازرگانی و تامین کالا در صنعت، گاز و پتروشیمی درعسلویه برگزار می شود