مطالب مرتبط:
واژگونی خودروی زانتیا در زابل 2 کشته برجا گذاشت
در واژگونی اتوبوس در میانمار 2 نفر کشته و 26 نفر مجروح شدند
تصادف و واژگونی تاکسی در مشهد 2 مصدوم برجای گذاشت
تصادف و واژگونی تاکسی در مشهد 2 مصدوم برجای گذاشت (18 مهر 1403)
سیل در شمال بنگلادش شش کشته بر جای گذاشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 19:452024-10-09حوادث

واژگونی خودروی زانتیا در زابل 2 کشته برجا گذاشت


سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری زانتیا در این شهرستان 2 کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری زانتیا در این شهرستان 2 کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

محمد محمدی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در تماس با مرکز پیام فوریت های پزشکی زابل مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری زانتیا در میدان امام حسین (ع) 2 دستگاه آمبولانس از نزدیک ترین پایگاه های اورژانس 115 شهری به محل حادثه اعزام شدند که اولین آمبولانس کمتر از پنج دقیقه بر بالین مصدومان حاضر شد.

وی افزود: به دلیل شدت حادثه و کنترل نشدن اتومبیل، راننده خودرو و دانش آموز 16 ساله قبل از رسیدن آمبولانس در محل حادثه جان باختند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل ادامه داد: یک مصدوم دیگر که همکلاسی دانش آموز فوت شده بود پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه توسط تکنسین های فوریت های پزشکی برای ادامه درمان به بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) زابل منتقل شد.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی زابل - اورژانس پیش بیمارستانی - دانشگاه علوم پزشکی - واژگونی - یک دستگاه - دستگاه - آمبولانس
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی خودروی زانتیا در زابل 2 کشته برجا گذاشت

واژگونی خودروی زانتیا در زابل 2 کشته برجا گذاشت