مطالب مرتبط:
دفاع مقدس مظهر افتخار ملت بزرگ ایران است
دفاع مقدس ملت ایران ریشه قرآنی دارد/لزوم مقابله با دشمنان نظام
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت: امروز به برکت ایستادگی ملت ایران جرات حمله به مرز های ایران را ندارند + فیلم
وحدت و انسجام رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود
فرمانده سپاه کرمانشاه: فرهنگ ایثار و مقاومت ملت ایران در دفاع مقدس جهانی شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 13:402024-09-25سياسي

نهادینه شدن دفاع از حق در وجود ملت ایران از دستاوردهای دفاع مقدس بود


پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در محضر فرماندهی معظم کل قوا به صورت ارتباط تصویری همزمان با سراسر کشور در یزد نیز برگزار شد.

- ایسنا/یزد پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در محضر فرماندهی معظم کل قوا به صورت ارتباط تصویری همزمان با سراسر کشور در یزد نیز برگزار شد.

آیت الله سید کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد در این مراسم که صبح امروز در سالن شهید پاکنژاد یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع و مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، گفت: هر چند در دوران دفاع مقدس ظلم ها و خسارت های زیادی عارض بر ملت ایران شد ولی دستاوردهای عظیمی نیز در پرتوی آن نصیب کشورمان شد؛ دستاوردهایی که یک گنج ماندگار و چشمه ناپایان و همیشگی برای ملت ایران باقی خواهد ماند.

وی یکی از دستاوردهای این دوران را تربیت نسل جوان و مومنی خواند که امکان تربیت آنها در هیچ تربیتگاه و آموزشگاهی وجود نداشت.

آیت الله مدرسی با اشاره به برخی ویژگی‎های این نسل، گفت: نه تنها این نسل بلکه نسل قبل از آنها و والدینشان نیز در پرتوی تربیت این نسل به این شاخصه ها و گرایش ها، گرویدند.

وی با بیان این که ذات انقلاب اسلامی و انقلابیون، دشمن ستیزی است، تصریح کرد: صد البته که تا این ذات وجود داشته باشد، طبعاً دشمنی ها


برچسب ها: فرماندهی معظم کل قوا - پیشکسوتان دفاع مقدس - دفاع مقدس - دفاع مقدس و مقاومت - ملت ایران - ارتباط تصویری - دفاع
آخرین اخبار سرویس:

نهادینه شدن دفاع از حق در وجود ملت ایران از دستاوردهای دفاع مقدس بود

نهادینه شدن دفاع از حق در وجود ملت ایران از دستاوردهای دفاع مقدس بود