مطالب مرتبط:
دستگیری قاتل فراری/ درگیری مرگبار بر سر مزاحمت برای همسر
قاتل فراری در کمتر از 24ساعت دستگیر شد
دستگیری قاچاقچیان سوخت در پردیس
دستگیری تروریست عامل شهادت سرباز وظیفه رئوفیان
دستگیری تروریست عامل شهادت سرباز وظیفه «رئوفیان»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 15:402024-10-19حوادث

دستگیری قاتل فراری در ساوجبلاغ


فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری عامل قتل‎ ‎ جوان 31 ساله در نزاع دسته ‏جمعی در شهر گلسار با تلاش ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی این شهرستان خبر ‏داد.

- ‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ سید امین موسوی روز شنبه 28 مهرماه بیان کرد: در پی وقوع نزاع دسته جمعی و قتل جوان 31 ساله در یکی از روستاهای گلسار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و مشخص گردید در پی نزاع دسته جمعی در شهر گلسار، جوان 31 ساله ای بر اثر اصابت گلوله مستقیم اسلحه شکاری مجروح و سریعا به مراکز درمانی منتقل که بر اثر این حادثه، این جوان پس از یک روز تحت درمان بودن به علت شدت جراحات وارده فوت نموده و عامل قتل نیز از محل متواری شده است.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و انجام کارهای اطلاعاتی، موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل در شهرستان کرج شده و وی در یک عملیات ضربتی توسط تیم ویژه پلیس آگاهی ساوجبلاغ دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، اظهار کرد: پلیس با افرادی که بخواهند امنیت جامعه را خدشه دار کنند، مقتدرانه برخورد خواهد کرد.


برچسب ها: شهرستان ساوجبلاغ - پلیس آگاهی - ماموران - نزاع دسته جمعی - ساوجبلاغ - فرمانده انتظامی شهرستان - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل فراری در ساوجبلاغ

دستگیری قاتل فراری در ساوجبلاغ