مطالب مرتبط:
افزایش 22 درصدی زیربنای کتابخانه های عمومی در شیراز
600 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی کردستان اهدا شد
40 درصد به زیربنای کتابخانه های عمومی شیراز اضافه می شود
افزایش 22 درصدی زیربنای کتابخانه های عمومی در شیراز
سه کتابخانه عمومی بزرگ در شهر شیراز آماده بهره برداری است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 18:052024-10-10اقتصادي

ارائه 60 خدمت در کتابخانه های عمومی


معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور ضمن تاکید بر بازتعریف خدمات کتابخانه ای گفت: در حال حاضر 60 خدمت در برخی از کتابخانه ها از قبیل قصه گویی و نشست های علمی و فرهنگی ارائه می شود.

- ایسنا/همدان معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور ضمن تاکید بر بازتعریف خدمات کتابخانه ای گفت: در حال حاضر 60 خدمت در برخی از کتابخانه ها از قبیل قصه گویی و نشست های علمی و فرهنگی ارائه می شود.

سیدباقر میرعبداللهی بعدازظهر پنجشنبه 19 مهرماه در آیین افتتاح کتابخانه پاسارگاد در روستای کوزره، اظهار کرد: کتاب در یک تفسیر کالای گرانی به شمار می رود به طوری که دست کم اگر برای ناشر که مبدا تولید محتوای کتاب است گران نباشد برای مصرف کنندگان گران است.

وی افزود: اگرچه این یک تفسیر است اما در هر صورت برای اینکه کتاب دسترس پذیرتر باشد یکی از راه های آن مراجعه به کتاب های دیجیتال است.

معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: راه دوم که پیشنهاد می شود، بازتعریف مفهوم کتابخانه است چراکه عضویت و امانت کتاب یکی از بی شمارترین خدماتی است که به مراجعه کنندگان ارائه می شود.


برچسب ها: کتابخانه - کتابخانه ها - کتابخانه های عمومی - کتاب - نهاد کتابخانه های عمومی - فناوری اطلاعات - پژوهش و فناوری
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 60 خدمت در کتابخانه های عمومی

ارائه 60 خدمت در کتابخانه های عمومی