مطالب مرتبط:
دولت و مجلس نیروهای مسلح را در تداوم امنیت کشور یاری کنند
امام جمعه تبریز: امنیت کشور نیازمند توجه ویژه به نیروهای مسلح است
ادعای عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: برخی از شهرها، به شهر های اتباع تبدیل شده/ برخی مقامات به دنبال جایگزینی «اتباع» به جای «نخبگان و جوانان» کشور هستند! شاید مسئولین به این فکر هستند، چون این افراد از لحاظ سطح تحصیل، پایین تر هستند، می توانند پیرو باشند
کمیسیون امنیت ملی مجلس، مسائل امنیتی جنوب شرق کشور را بررسی خواهد کرد
دستاورد های سفر کمیسیون امنیت ملی مجلس به کرمان تشریح شد / تلاش در جهت رفع نواقص قانونی و محدودیت های ارتقای امنیت در جنوب شرق کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 10:202024-09-22سياسي

مجلس نیروهای مسلح را در تداوم امنیت کشور یاری کند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از مجلس شورای اسلامی درخواست کرد با تصویب بودجه های مناسب و کافی نیروهای مسلح را در تداوم امنیت کشور یاری کنند که این موضوع بسیار مهم و حیاتی است.

- تبریز-نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از مجلس شورای اسلامی درخواست کرد با تصویب بودجه های مناسب و کافی نیروهای مسلح را در تداوم امنیت کشور یاری کنند که این موضوع بسیار مهم و حیاتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل روز شنبه در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی آذربایجان شرقی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، یادآور شد: امنیت و آرامش داخلی و خارجی به خصوص در مرزهای کشور بر عهده نیروهای مسلح است و این رسالتی بس بزرگ و مهم به شمار می رود.

وی از دولت و مجلس شورای اسلامی درخواست کرد با تصویب بودجه های مناسب و کافی نیروهای مسلح را در تداوم امنیت کشور یاری کنند که این موضوع بسیار مهم و حیاتی است.

مطهری با بیان اینکه اصل وجود نیروهای مسلح مایه عزت دین است، ادامه داد: امنیت و آرامش در هر کشوری در سایه قدرت نیروهای مسلح است و این موضوع در ایران به دلیل شرایط خاص جغرافیایی از اهمیتی خاص برخوردار است.

وی اظهار کرد: امت اسلامی کارهای عادی خود را انجام می دهند، دانشگاه ها به مسیر علمی می پردازند، حوزه های علمیه در مکتب اسلا


برچسب ها: نیروهای مسلح - مجلس شورای اسلامی - آذربایجان شرقی - شورای اسلامی - تصویب بودجه - نماینده ولی فقیه - آذربایجان
آخرین اخبار سرویس:

مجلس نیروهای مسلح را در تداوم امنیت کشور یاری کند

مجلس نیروهای مسلح را در تداوم امنیت کشور یاری کند