مطالب مرتبط:
سند رد صلاحیت دکتر مرتضی مطهری برای تدریس در دانشگاه تهران/ نامه رد صلاحیت ساواک را بخوانید
اطلاعیه وام های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه تهران
مشاور رییس و رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران منصوب شد
مشاور رییس دانشگاه تهران منصوب شد
3 انتصاب جدید در وزارت جهاد کشاورزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مهر 1403 ساعت 09:452024-09-26سياسي

سه انتصاب جدید در دانشگاه تهران


سرپرست دانشگاه تهران طی احکامی جداگانه معاون دانشجویی، فرهنگی و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی این دانشگاه را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسین حسینی، سرپرست دانشگاه تهران در حکم انتصاب جمال موسوی، مشاور رییس و رییس مرکز حوزه ریاست روابط عمومی دانشگاه تهران آورده است: نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت سه سال به عنوان مشاور رییس دانشگاه و رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران منصوب می شوید.

انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق و عملیاتی، نقشی شایسته در تحقق بخشیدن به اهداف راهبردی دولت وفاق ملی به ویژه مسئولیت پذیری اجتماعی، در دانشگاه تهران ایفا نمایید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال و همیاری دانشگاهیان فرهیخته، مؤمن و متعهد، ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در انجام وظایف و مسئولیت های خطیر محوله موفق و مؤید به تاییدات الهی باشید.

جمال موسوی دانشیار دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، از جمله اعضای هیأت علمی این دانشگاه است و مسئولیت مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تهران، مسئولیت اداره کل امور رفاهی دانشگاه، مشاور رییس و مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه و سرپرست مرکز گزینش دانشگاه تهر


برچسب ها: دانشگاه تهران - دانشگاه - دانش - روابط عمومی - تهران - رییس - روابط
آخرین اخبار سرویس:

سه انتصاب جدید در دانشگاه تهران

سه انتصاب جدید در دانشگاه تهران