مطالب مرتبط:
خرید و فروش ملک برای اتباع خارجی ممنوع است/ لزوم وارد شدن مشخصات آنها به سامانه ها
خرید و فروش ملک برای اتباع خارجی ممنوع است
خرید و فروش ملک برای اتباع خارجی ممنوع است
یارانه های زیرزمینی؛ آیا ارقام یارانه پنهان برای اتباع افغان در ایران حقیقت دارد؟/ پرداخت حداقل 7 میلیارد دلار یارانه به اتباع خارجی
نقشه طالبان برای بازگرداندن اتباع افغان به افغانستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 14:252024-10-16پزشكي

جمعیت اتباع در رفسنجان 58 هزار نفر است


رییس مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان گفت: جمعیت رفسنجان بالای 305 هزار نفر و جمعیت اتباع 58 هزار نفر است که در مجموع در قالب 98 هزار خانوار است.

- ایسنا/کرمان رییس مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان گفت: جمعیت رفسنجان بالای 305 هزار نفر و جمعیت اتباع 58 هزار نفر است که در مجموع در قالب 98 هزار خانوار است.

دکتر علیرضا عرب علیدوستی امروز 25 مهرماه در جلسه جوانی جمعیت با بیان اینکه بیشترین گروه جمعیتی رفسنجان 35 تا 40 ساله هستند، اظهار کرد: جوانی جمعیت در کشورهای اطراف ایران حاکم است و اگر ایران در چاله پیری جمعیت سرازیر شود، خطر تهدید است و 150 سال طول می کشد تا از این بحران بیرون آید.

وی افزود: برای جلوگیری از پیری جمعیت 21 مسئله وجود دارد که نیاز است همه مسئولان پای کار بیایند تا جلوی سقوط نرخ تولد گرفته شود و نیز این نرخ در راستای جوانی جمعیت صعودی شود که تا پنج سال آینده نیاز است هر سال 1.

5 میلیون نفر به جمعیت اضافه شود.

علیدوستی در بررسی موانع رشد جمعیت بیان کرد: در رفسنجان بالای 1000 نفر در صف تأمین جهیزیه هستند و بایستی دستگاه های متولی در این امر کمک کنند؛ بانک ها مکلف به ارائه تسهیلات فرزندآوری و ازدواج باشند و همچنین شرکت ها هم مکلف باشند در حوزه اشتغالزایی برای نسل جوان و جویای کار تلاش کنند.


برچسب ها: جمعیت - رفسنجان - شهرستان رفسنجان - هزار - مرکز بهداشت - پیری جمعیت - جوانی
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت اتباع در رفسنجان 58 هزار نفر است

جمعیت اتباع در رفسنجان 58 هزار نفر است