مطالب مرتبط:
فرشاد فرهی درگذشت
فرشاد فرهی درگذشت
درگذشت «فرشاد فرهی» معمار پیشکسوت
خبر تلخ درگذشت فرشاد فرهی، معمار و هنرمند ایرانی
فرشاد فرهی درگذشت + سوابق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 13:002024-10-12دانش

فرشاد فرهی درگذشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرشاد فرهی دانش آموخته کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه ملی ایران بود و از سوی دیگر نیز تحصیلات خود را در انستیتو هنر سانفرانسیسکو، - فرشاد فرهی معمار و هنرمند ایرانی متولد 1324 در 79 سالگی درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرشاد فرهی دانش آموخته کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه ملی ایران بود و از سوی دیگر نیز تحصیلات خود را در انستیتو هنر سانفرانسیسکو، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و دانشگاه اسلو، نروژ ادامه داده بود.

او همچنین سال 2004 استودیوی تحقیقات معماری فرهی را در واشنگتن راه اندازی کرد.

مشارکت با زنده یاد هادی میرمیران در تاسیس مهندسان مشاور نقش جهان پارس، همکاری با بهرام شیردل، تدریس در دانشگاه، عضویت در هیات تحریریه مجله معماری و شهرسازی و نگارش مقالاتی درباره هنر و معماری ایران، از جمله سوابق حرفه ای فرشاد فرهی است که در منابع متفاوتی به آن اشاره شده است.

آشنایی فرهی با میرمیران از سال 1340 شروع شده بود و به قول خودش این آشنایی به مرور زمان یک دوستی عمیق و ماندگار بدل شده و در نهایت به شراکت و همکاری ختم شده بود.

او در مصاحبه ای ضمن توصیه به دانشجویان معماری گفته بود که معماری اندیشمند و پیشروی غرب را عمیق بشناسند و از آن بیاموزند، اما از دنباله روی، تقلید و مدگرایی، ب


برچسب ها: دانش - دانشگاه - معماری - معمار - کارشناسی ارشد - فرشاد - دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
آخرین اخبار سرویس:

فرشاد فرهی درگذشت

فرشاد فرهی درگذشت