مطالب مرتبط:
حمایت سوپر اپلیکیشن ایرانسل من از کسب و کارهای اینترنتی
حضور حمید استیلی در تلویزیون اینترنتی خبرگزاری دانشجو
حمایت سوپر اپلیکیشن ایرانسل من از کسب و کارهای اینترنتی
سود کلان بانک های آمریکایی از سیاست نرخ بهره فدرال رزرو
برسی طرح فروش دارو از طریق سکوهای اینترنتی در کمیته سلامت الکترونیک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 14:302024-09-29حوادث

رزرو هتل در کیش با کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان


فردی که با درج آگهی فروش بلیت قطار و هواپیما رزرو هتل در کیش در برنامه دیوار از چندین نفر کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

- ایسنا/هرمزگان رییس پلیس فتا کیش گفت: فردی که با درج آگهی فروش بلیت قطار و هواپیما رزرو هتل در کیش در برنامه دیوار از چندین نفر کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرگرد محسن بابایی رییس پلیس فتا کیش امروز یکشنبه هشتم مهرماه، در تشریح جزییات این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری اینترنتی از طریق درج آگهی در برنامه دیوار و عدم تحویل بلیت به شهروندان، شناسایی متهم در دستور کار پلیس فتا کیش قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا کیش با انجام اقدامات فنی و تخصصی، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یکی از هتل های کیش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بررسی های فنی صورت گرفته متهم دارای شکاتی از استان های دیگر نیز بوده که تا کنون تعداد هشت نفر شاکی با ارزش مالی مبلغ کلاهبرداری به میزان 800 میلیون ریال شناسایی شده است که متهم پس از مواجه با مستندات و ادله موجود به بزه انتسابی اعتراف و پس از اقدامات تکمیلی پرونده به مرجع قضایی ارسال شد.


برچسب ها: کلاهبرداری - پلیس فتا - کلاهبرداری اینترنتی - فروش بلیت قطار - رییس پلیس فتا - رزرو هتل - پایگاه اطلاع رسانی پلیس
آخرین اخبار سرویس:

رزرو هتل در کیش با کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان

رزرو هتل در کیش با کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان