مطالب مرتبط:
روز جهانی ریشه کنی فقر
17 اکتبر روز جهانی ریشه کنی فقر است
روز جهانی ریشه کنی فقر: گامی به سوی دنیایی عادلانه تر
تحریم 3 فرد و 4 شرکت مرتبط با لبنان از سوی آمریکا
ریشه های قدرت گیری راست افراطی در اروپا / آینده اروپا در هاله ای از ابهام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1403 ساعت 14:452024-10-17سياسي

شرکت های واسطه ای مهمترین ریشه تبعیض های کارگری هستند


رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به نقش شرکت های واسطه ای در بخش خصوصی، اظهار کرد: این شرکت ها به لحاظ تفاوت نگاه و دیدگاه های اقتصادی و انتفاعی که دارند، - شرکت های واسطه ای مهمترین ریشه تبعیض های کارگری هستند ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به نقش شرکت های واسطه ای در بخش خصوصی، اظهار کرد: این شرکت ها به لحاظ تفاوت نگاه و دیدگاه های اقتصادی و انتفاعی که دارند، نظم در پرداخت ها و یکنواختی را بر هم می زنند که خود زمینه ساز تصور تبعیض در بین جامعه کارگری است.

حجت الاسلام حسین طهماسبی با اشاره به حادثه اخیر در معدن ذغال سنگ طبس، گفت: از زمانی که بحث واگذاری معادن در کشور بدون توجه به ابعاد مختلف آن سرعت گرفت، چالش های مختلفی نیز در این حوزه ایجاد شد.

وی از خصوصی سازی های غیر اصولی که به جای تقویت بخش خصوصی به عنوان یکی از مهمترین ارکان اقتصاد، اختصاصی سازی شده یاد کرد و گفت: این بزرگترین چالش اقتصاد امروز ماست البته این چالش و خسران متوجه آن قسمت از بخش خصوصی است که بدون آورده مدیریت و مالکیت صنایع متوسط و بعضا بزرگ و حساس را برعهده می گیرد و در انتها با ایجاد حواشی بسیار منجر به از بین رفتن آن صنعت می شود.


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان یزد - رییس کل دادگستری استان - شرکت ها - دادگستری استان یزد - رییس کل دادگستری - دادگستری استان - بخش خصوصی
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های واسطه ای مهمترین ریشه تبعیض های کارگری هستند

شرکت های واسطه ای مهمترین ریشه تبعیض های کارگری هستند