مطالب مرتبط:
ورود گردشگران به فاز تجارت منطقه آزاد انزلی 21 درصد افزایش یافت
هشدار در مورد شرایط زندگی معلولانِ فقیر/ نگهداری از یک معلول خفیف، هزینه های خانوار را 30 تا 40 درصد افزایش می دهد/ عضو کمیسیون بهداشت مجلس: دولت بودجه پرداخت مستمریِ بیشتر به افراد دارای معلولیت را را ندارد
بهره برداری از مدرسه شهید علی هاشمی شهرستان کارون
صدور 27 پروانه بهره برداری صنعتی در استان هرمزگان
مدیریت مصرف و افزایش بهره وری در سیستم های سرمایشی، راه برون رفت از ناترازی انرژی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1403 ساعت 08:552024-10-06اقتصادي

با بهره برداری از فاز دوم پالایشگاه، تولیدات 50 درصد افزایش می یابد


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: ‏‪با بهره برداری از فاز دوم پالایشگاه، بیش از 50  درصد به تولیدات این پالایشگاه افزوده می شود .

- با بهره برداری از فاز دوم پالایشگاه، تولیدات 50 درصد افزایش می یابد ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: ‏‪با بهره برداری از فاز دوم پالایشگاه، بیش از 50  درصد به تولیدات این پالایشگاه افزوده می شود .

روح اله نوریان در خصوص پیشرفت فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام اظهار کرد: طبق اعلام مجری طرح، هم اکنون فاز دوم این پالایشگاه با پیشرفت 86 درصدی در حال اجراست .

وی با بیان اینکه طبق اعلام مجری فاز دوم این پالایشگاه، این طرح در اسفندماه امسال به اتمام می رسد، خاطرنشان کرد: پالایشگاه گاز ایلام از ابتدای سال گذشته تاکنون در زمینه تولید محصولات پنجگانه قدم های قابل قبولی برداشته به گونه ای که بالاتر از تعهد ایجاد شده گاز تولید کرده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه تعهد تولید گاز طبیعی این شرکت در سال گذشته یک میلیارد و 507 میلیون متر مکعب بوده که این پالایشگاه در بیش از یک میلیارد 510 میلیون گاز طبیعی تولید و به شبکه سراسری تزریق کرده است، تصریح کرد: گاز مایع خام، اتان، گوگرد، میعانات گازی و غیره در این پالایشگاه گازی بالاتر از تعهد،این محصولات گازی تولید شده است.


برچسب ها: پالایشگاه - پالایش - فاز دوم - بهره برداری - شرکت پالایش گاز ایلام - پالایشگاه گاز ایلام - گاز ایلام
آخرین اخبار سرویس:

با بهره برداری از فاز دوم پالایشگاه، تولیدات 50 درصد افزایش می یابد

با بهره برداری از فاز دوم پالایشگاه، تولیدات 50 درصد افزایش می یابد