مطالب مرتبط:
علت واریز نشدن بخشی از سود سال 1401 سهام عدالت | تشکیل کمیته سه نفره حمایت از سهام داران
تشکیل کمیته سه نفره حمایت از سهام داران عدالت
خبر شنبه 28 مهر از واریز سود سهام عدالت | تشکیل کمیته سه نفره حمایت از سهام داران عدالت | واریز 550/000 تومان سود معوقات سهام عدالت
چرایی تشکیل رژیم صهیونیستی
حجت الله صیدی: برای مثبت شدن نرخ تشکیل سرمایه حداقل نیاز به 200 میلیارد دلار در سال (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 12:252024-10-19دانش

کارگروه ویژه حمایت از ورزش معلولین در کرمانشاه تشکیل شود


رییس فدراسیون جانبازان و توان یابان از استاندار کرمانشاه خواست، کارگروه ویژه حمایت از ورزش معلولین را در استان تشکیل دهد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس فدراسیون جانبازان و توان یابان از استاندار کرمانشاه خواست، کارگروه ویژه حمایت از ورزش معلولین را در استان تشکیل دهد.

جلیل کوهپایه زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به دیداری که در سفرش به کرمانشاه با استاندار داشته، اظهار کرد: در این دیدار از استاندار کرمانشاه درخواست شد از اجرایی شدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ورزش معلولین در استان حمایت کند.

وی افزود: طبق مصوبه سال 1396 شورای عالی انقلاب فرهنگی حدود 19 دستگاه موظف هستند در بحث ایجاد زیرساخت ها، تجهیزات، امکانات و حمایت های مالی از ورزش معلولین پشتیبانی کنند.

رییس فدراسیون جانبازان و توان یابان یادآورشد: طی سالهای گذشته بخش هایی از این مصوبه در کرمانشاه پیگیری و اجرایی شده و سالن های ورزشی توسط برخی دستگاه ها در اختیار ورزش معلولین و جانبازان قرار داده شده، اما هنوز بسیاری از دستگاه های دیگر پای کار نیامده اند.

وی تاکید کرد: به این منظور در نشست با استاندار کرمانشاه درخواست کردیم تا کارگروهی ویژه برای حمایت از ورزش معلولین در استان راه اندازی شود و در آن کارگروه وظایف هرکدام از این 19 دستگاه به آنها گفت


برچسب ها: ورزش معلولین - فدراسیون جانبازان - استاندار کرمانشاه - کرمانشاه - شورای عالی انقلاب فرهنگی - رییس فدراسیون - استان
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه ویژه حمایت از ورزش معلولین در کرمانشاه تشکیل شود

کارگروه ویژه حمایت از ورزش معلولین در کرمانشاه تشکیل شود