مطالب مرتبط:
شهادت دبیرکل حزب الله جبهه مقاومت را قوی تر و محکمتر می کند
شهادت دبیرکل حزب الله لبنان عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی محکم تر می کند
سردار طلایی نیک: عزم جبهه مقاومت برای نابودی اسراییل قوی تر شده است
تصاویر جسد مطهر سید حسن نصراللهدر جریان حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت شماری از فرماندهان حزب الله لبنان از جمله دبیرکل این حزب به شهادت رسیدند. ویدئویی از آماده کردن پیکر پاک شهیدان مقاومت برای تشییع و تدفین را مشاهده کنید.
پیروزی جبهه مقاومت ثمره خون شهدای حزب الله است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1403 ساعت 16:502024-10-01سياسي

سردار طلایی نیک: شهادت دبیرکل حزب الله جبهه مقاومت را قوی تر و محکم تر می کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار طلایی نیک معاون برنامه ریزی راهبردی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در همایش یاد یاران که به همت سپاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان رباط کریم برگزار شد، - سردار طلایی نیک: شهادت دبیرکل حزب الله جبهه مقاومت را قوی تر و محکم تر می کند سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با تسلیت شهادت عالم مجاهد سید حسن نصرالله گفت: رژیم منحوس صهیونیستی بداند که شهادت دبیرکل حزب الله، جبهه مقاومت را قوی تر و عزم آنان را بر نابودی این رژیم کودک کش محکم تر خواهد کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار طلایی نیک معاون برنامه ریزی راهبردی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در همایش یاد یاران که به همت سپاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان رباط کریم برگزار شد، اظهار داشت: شهادت هم در دنیا و هم در پیشگاه خداوند متعال جاودانگی ایجاد می کند، امروز فرهنگ جهاد و شهادت در کشور نهادینه شده و این فرهنگ با ارزش و گنجینه دفاع مقدس، مکتب حاج قاسم را بنا گذاشت که الهام بخش جبهه مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس امنیت آفرین شدند و استقلال را حفظ کردند.


برچسب ها: دبیرکل حزب الله - سپاه امام حسن مجتبی - سخنگوی وزارت - طلایی نیک - شهرستان رباط کریم - معاون برنامه ریزی - جبهه مقاومت
آخرین اخبار سرویس:

سردار طلایی نیک: شهادت دبیرکل حزب الله جبهه مقاومت را قوی تر و محکم تر می کند

سردار طلایی نیک: شهادت دبیرکل حزب الله جبهه مقاومت را قوی تر و محکم تر می کند