مطالب مرتبط:
یادواره شهدای سلامت فارس برگزار شد
فیلم/ کنگره شهدای دانش آموز و یادواره شهدای مدافع امنیت در دبستان شهید بامدی سنندج برگزار شد
یادواره شهدای «غرب خون» در یزد برگزار شد
یادواره 500 شهید شهرستان بروجن برگزار شد + تصاویر
کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 18:002024-10-16پزشكي

یادواره شهدای سلامت فارس برگزار شد


یادواره شهدای سلامت فارس از سری برنامه های دومین کنگره 15 هزار شهید استان فارس امروز، 25 مهرماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس یادواره شهدای سلامت فارس از سری برنامه های دومین کنگره 15 هزار شهید استان فارس امروز، 25 مهرماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم ضمن تکریم مقام شامخ شهدا گفت: حوزه سلامت و بهداشت و درمان این توفیق را داشته است که از ابتدای انقلاب تاکنون در شرایط مختلف از جمله دوران دفاع مقدس و دوران مقابله با کرونا، همراه سایر اقشار جامعه در خدمت کشور و مردم باشد و این موضوع توفیقی بزرگ برای جامعه سلامت است.

سیدوحید حسینی با اشاره به مجاهدت های کادر درمان استان در دوران مقابله با کرونا، افزود: حوزه سلامت در دوران کرونا بسیار درخشان بود و بسیاری از کادر درمان استان در راه خدمت به بیماران به ویروس کرونا مبتلا شدند و 11 شهید مدافع سلامت در استان، در این ایام به خیل شهدای سلامت پیوستند.

وی همچنین جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین و لبنان را محکوم کرد و از آمادگی 50 پزشک متخصص و فوق تخصص برای کمک به مجروحان و مصدومان محور مقاومت خبر داد.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی شیراز - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی شیراز - دانشگاه علوم - شهدای سلامت - سلامت - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای سلامت فارس برگزار شد

یادواره شهدای سلامت فارس برگزار شد