مطالب مرتبط:
وضعیت کم بارشی تهران در پاییز ادامه دارد
ورود سامانه جدید بارشی به کشور از سه شنبه/ پیش بینی وضعیت بارش ها در پاییز امسال
وضعیت هوای تهران در نخستین روز از پاییز 1403
وضعیت هوای تهران در نخستین روز از پاییز 1403
پیش بینی وضعیت هوای تهران در آستانه پاییز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 12:102024-09-23اقتصادي

وضعیت کم بارشی تهران در پاییز ادامه دارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بهزاد پارسا، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران اظهار داشت: سال آبی 1403-1402 پس از فراز و فرود ها از منظر سیل و خشکسالی به پایان رسیده و با برنامه ریزی های صورت گرفته برای سال آبی جدید و چشم امید به الطاف خداوند متعال .

- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران از خالی بودن 74درصدی مخازن سد های تهران خبر داد و گفت: وضعیت کم بارشی در پاییز پیش رو ادامه دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بهزاد پارسا، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران اظهار داشت: سال آبی 1403-1402 پس از فراز و فرود ها از منظر سیل و خشکسالی به پایان رسیده و با برنامه ریزی های صورت گرفته برای سال آبی جدید و چشم امید به الطاف خداوند متعال قدم به سال آبی 1403-1404 می گذاریم.

وی افزود: چند سالی است که نه تنها استان تهران بلکه کشور با کم بارشی و خشکسالی مواجه است، به طوری که در سال آبی گذشته میزان بارش های استان با حدود 14 درصد کاهش نسبت به متوسط دراز مدت، در حدود 239 میلی متر بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران تصریح کرد: تمرکز جمعیت در شهر و استان تهران در منطقه ای کم آب، لزوم مصرف بهینه آب را اجتناب ناپذیر کرده و گرچه توجه قابل تقدیر تمامی مصرف کنندگان در بخش های شرب، خدمات، صنعت و کشاورزی به این موضوع سبب شده که قدم های بزرگی در این زمینه


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای - شرکت آب منطقه ای تهران - شرکت آب منطقه ای - سال آبی - تهران - آب منطقه ای - مدیرعامل
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کم بارشی تهران در پاییز ادامه دارد

وضعیت کم بارشی تهران در پاییز ادامه دارد