مطالب مرتبط:
ساختار رهبری فعلی حماس بنا به تصور رسانه عبری زبان
خلاء رهبری حماس چگونه پر می شود؟
ترمیم تونل های ویران شده توسط حماس
مذاکرهکننده رژیم صهیونیستی: باید به حماس امتیاز دهیم
رویداد رسانه ای بانوان «طنین مقاومت»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 21:552024-10-21بين الملل

ساختار رهبری فعلی حماس بنا به تصور رسانه عبری زبان


روزنامه عبری زبان یسراییل هیوم در گزارشی در این رابطه ادعا کرد، بعد از ترور (شهادت) یحیی السنوار در حال حاضر شورای پنج نفره ای اداره حماس را به عهده دارد.

- روزنامه عبری زبان یسراییل هیوم در گزارشی در این رابطه ادعا کرد، بعد از ترور (شهادت) یحیی السنوار در حال حاضر شورای پنج نفره ای اداره حماس را به عهده دارد.

 یک رسانه عبری زبان تصورات کارشناسان اسراییلی را از شرایط فعلی رهبری حماس اعلام و مدعی شد شورایی پنج نفره در حال حال حاضر این گروه فلسطینی را اداره می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، روزنامه عبری زبان یسراییل هیوم در گزارشی در این رابطه ادعا کرد، بعد از ترور (شهادت) یحیی السنوار در حال حاضر شورای پنج نفره ای اداره حماس را به عهده دارد.

این رسانه ادعا کرد، جنبش حماس قصدی برای انتصاب یک رهبر جدید برای خود و جانشینی یحیی السنوار نداشته و این کار را به زمان برگزاری انتخابات داخلی موکول کرده است که قرار است ماه مارس آینده آن هم در صورت فراهم شدن شرایط برگزاری آن موکول کرده است.

یسراییل هیوم به نقل از منابع مختلف رسانه ای از جمله رسانه های عربی مدعی شد، در حال حاضر کمیته ای پنج نفره متشکل از رهبران عالی رتبه این جنبش که از اوت گذشته تشکیل شده، مسئولیت اداره آن را به عهده گرفته اند، این کمیته همان کمیته بحرانی است که بعد از ترور اسماعی


برچسب ها: یحیی السنوار - السنوار - حماس - روزنامه - گزارش - اداره - شورای
آخرین اخبار سرویس:

ساختار رهبری فعلی حماس بنا به تصور رسانه عبری زبان

ساختار رهبری فعلی حماس بنا به تصور رسانه عبری زبان