مطالب مرتبط:
مهلت ارسال آثار به همایش هوش مصنوعی، فرهنگ و علوم اسلامی تمدید شد
داوری 358 اثر در دبیرخانه چهارمین جشنواره آواها و نواهای بومی محلی چهارمحال و بختیاری
افزایش 2.85 درصدی فروش شهریورماه اردستان
افزایش 11.22 درصدی تولید کلاف گرم و 6.6 درصدی آهن اسفنجی در مجتمع فولاد سبا
فوری/تسویه معوقات تابستان علی الحساب متناسب سازی | اجرای کامل افزایش 40 درصدی حقوق بازنشستگان از این ماه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1403 ساعت 10:202024-10-01فرهنگي

افزایش 43 درصدی آثار ارسال شده به جشنواره آواها و نواها


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد آثار دریافت شده در دبیرخانه چهارمین جشنواره آواها و نواها در مقایسه با دوره قبلی افزایش 43 درصدی دارد.

- شهرام فرجی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به دریافت و داوری 358 اثر در دبیرخانه چهارمین جشنواره آواها و نواهای بومی محلی اظهار کرد: آیین پایانی و معرفی برترین های این دوره از جشنواره 19 مهر در کوهرنگ برگزار می شود.

وی افزود: فراخوان چهارمین جشنواره استانی آواها و نواهای بومی محلی در سه بخش شادیانه ها و عاشقانه ها، کارآواها و سوگینه و حماسی، نیمه مرداد امسال با همکاری قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی منتشر شد که پس از پایان مهلت ارسال آثار، 358 اثر در دبیرخانه دریافت شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری استقبال از این دوره از جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: تعداد آثار دریافت شده در دبیرخانه چهارمین جشنواره آواها و نواها در مقایسه با دوره قبلی افزایشی 43 درصدی را نشان می دهد.

فرجی با بیان اینکه بیش ترین آثار دریافتی متعلق به علاقه مندان 10 تا 15 سال است، عنوان کرد: توجه نسل نوجوان به فرهنگ و آثار موسیقایی بازمانده از نسل های گذشته به عنوان بخشی از حافظه فرهنگی و هنری اقوام، جای خرسندی است و امید م


برچسب ها: جشنواره - اداره کل فرهنگ و ارشاد - معاون هنری و سینمایی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - چهارمحال و بختیاری - فرهنگ و ارشاد - دبیرخانه
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 43 درصدی آثار ارسال شده به جشنواره آواها و نواها

افزایش 43 درصدی آثار ارسال شده به جشنواره آواها و نواها