مطالب مرتبط:
روایت احمد خاتمی از دیدار سید حسن نصرالله با رهبر انقلاب/ 3 روز تعطیلی حوزه های علمیه قم و سراسر کشور به احترام سید مقاومت بود
یادداشت | شهادت سید مقاومت و درس های مهم پیام امام خامنه ای
گزارش تصویری تجمع مردم شاهین شهر در محکومیت شهادت سید مقاومت
تصاویر/ اجتماع حوزویان گلستان به مناسبت شهادت سید مقاومت
واکنش مردم سیستان به شهادت سید مقاومت+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 13:402024-09-30سياسي

تاثر خاستگاه انقلاب از شهادت سید مقاومت


مردم مومن و ولایتمدار قم در این روزهای غم بار از شهادت جانگداز سید مقاومت «سید حسن نصرالله» متاثر هستند و قلبی آکنده از خشم و انتقام دارند.

- قم- مردم مومن و ولایتمدار قم در این روزهای غم بار از شهادت جانگداز سید مقاومت سید حسن نصرالله متاثر هستند و قلبی آکنده از خشم و انتقام دارند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - دانیال قنبری: مردم مؤمن و ولایتمدار قم در این روزهای غم بار از شهادت جانگداز سید مقاومت سید حسن نصرالله متأثر هستند و قلبی آکنده از خشم و انتقام دارند.

این مردم شریف امروز بر این باور هستند که اکنون وقت زاری و شیون نیست، چراکه زمان فتح یهود و قیام ملت های مسلمان فرا رسیده تا اسراییل غده سرطانی از کره خاکی حذف شود.

قمی ها با دلی خون، خواهان انتقام فرزند حیدر کرار هستند و همه با ایمان و اعتقاد راسخ به آیه لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ با ثبت نام خود در گردان های نصر آماده اعزام به جبهه های جهاد و رویارویی با صهیون شده اند.

طی روزهای گذشته مردمان دیار بانوی کریمه اهل بیت (ع) و حجت بن الحسن (عج) با برپایی حرکات و راهپیمایی های خودجوش جنایات رژیم صهیونیستی از بن نامشروع و حامیان بدکارش را محکوم کردند.


برچسب ها: سید حسن نصرالله - حسن نصرالله - ولایتمدار - مقاومت - انتقام - نصرالله - شهادت
آخرین اخبار سرویس:

تاثر خاستگاه انقلاب از شهادت سید مقاومت

تاثر خاستگاه انقلاب از شهادت سید مقاومت