مطالب مرتبط:
تجدید ارزیابی سرمایه گذاری ها؛ راهکار نوین سازمان بورس برای رفع معضلات بازار
همتی، وزیر اقتصاد:چاره اصلی انجام اصلاحات جدی اقتصادی و تلاش برای کاهش تحریم ها است
عبدالناصر همتی وعده چاره اندیشی مشکلات اقتصادی داد
بررسی عملکرد بازار سرمایه در هفته ای که گذشت
افزایش قیمت طلا در روز جاری/ چالش ها و فرصت ها در بازار فلزات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 11:402024-10-19اقتصادي

دستور همتی برای رفع چالش های اقتصادی و بازار سرمایه


وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به چالش های موجود در اقتصاد کشور، اولویت و راهکارهای خود را برای رفع ناترازی های موجود در سیستم تامین مالی کشور مطرح کرد.

- وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به چالش های موجود در اقتصاد کشور، اولویت و راهکارهای خود را برای رفع ناترازی های موجود در سیستم تامین مالی کشور مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شب گذشته عبدالناصر همتی با طرح موضوع در رابطه با چالش های موجود اقتصاد به ویژه در حوزه تامین مالی و بازار سرمایه، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: ناترازی های جمع شده، کسری بالای بودجه و ریسک های سیاسی، قدرت عمل دولت را شدیدا محدود کرده و پیامد منفی برای بازار سرمایه و تامین مالی داشته است.

وی در ادامه نوشت: با وجود بی سابقه بودن مشکلات، مسائل اصلی و موانع حل آنها در ستاد اقتصادی دولت بحث شده و با اشراف کامل و واقع بینانه در حال چاره اندیشی هستیم.

سکاندار وزارت اقتصاد با ارائه راهکارهای خود برای رفع چالش های اقتصادی موجود به ویژه در حوزه بازار سرمایه و همچنین سیستم بانکی گفت: باید بپذیریم، چاره اصلی در انجام اصلاحات جدی اقتصادی و تلاش برای کاهش تحریم ها است.

با دستورات و توجه ویژه رییس جمهور، کاهش کسری بودجه و در نهایت تامین مالی صحیح کسری بودجه، کاهش ریسک های سیستماتیک در اقتصاد تا جایی


برچسب ها: وزیر امور اقتصادی و دارایی - اقتصاد - امور اقتصادی و دارایی - تامین مالی - بازار سرمایه - اقتصادی - امور اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

دستور همتی برای رفع چالش های اقتصادی و بازار سرمایه

دستور همتی برای رفع چالش های اقتصادی و بازار سرمایه