مطالب مرتبط:
مراسم تشییع پیکر سردار شهید نیلفروشان در اصفهان برگزار شد/سنگ تمام نصف جهان برای علمدار مقاومت
دیدار دکتر ظریف با خانواده شهید نیلفروشان در اصفهان
بزرگترین آرزوی شهید نیلفروشان
راز مزار شهید نیلفروشان چیست؟
حضور هزاران اردنی در مراسم تشییع نمادین 2 شهید عملیات بحرالمیت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 11:502024-10-19سياسي

تفکر شهید نیلفروشان در راهبرد و عملیات، ممتاز بود


مشاور عالی رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اندیشمندی و تفکر شهید نیلفروشان هم در سطح راهبرد و عملیات و هم در سطح تاکتیک بسیار برجسته و ممتاز بود و این موضوع در جلسات مختلف از جمله جلسات شورای عالی امنیت کشور به خوبی حس می شد.

- ایسنا/اصفهان مشاور عالی رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اندیشمندی و تفکر شهید نیلفروشان هم در سطح راهبرد و عملیات و هم در سطح تاکتیک بسیار برجسته و ممتاز بود و این موضوع در جلسات مختلف از جمله جلسات شورای عالی امنیت کشور به خوبی حس می شد.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، در مراسم بزرگداشت شهید نیلفروشان که صبح امروز(شنبه، 28 مهر) در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه امروز حضور در مراسم شهدا و زنده نگهداشتن یاد شهدا به فرموده امامین انقلاب کمتر از شهادت نیست؛ اظهار کرد: هر مقدار که ما متوسل به شهدا شویم، به آنها اتصال و ارتباط و در مراسمات آن ها شرکت کنیم به نفع خودمان است زیرا شهدا عند ربهم یرزقون هستند.

وی افزود: شهید نیلفروشان در دوران نوجوانی و از سن 14 سالگی روانه جبهه ها شد، مدتی را در لشکر 14 امام حسین(ع) و در لشکر8 نجف اشرف سپری کرد و ایثار، شهامت و استقامت را در کنار رزمندگان دفاع مقدس و فرماندهانی چون شهیدان خرازی، کاظمی و… آموخت.


برچسب ها: رییس ستاد کل نیروهای مسلح - ستاد کل نیروهای مسلح - نیروهای مسلح - شورای عالی - راهبرد - گلستان شهدای اصفهان - عملیات
آخرین اخبار سرویس:

تفکر شهید نیلفروشان در راهبرد و عملیات، ممتاز بود

تفکر شهید نیلفروشان در راهبرد و عملیات، ممتاز بود