مطالب مرتبط:
کشف انبار دپوی کولر گازی قاچاق در اهواز
کشف انبار دپوی کولر گازی قاچاق در اهواز
چند و چون خودروهای قاچاق نویافته در گلستان
کشف ابزار و تجهیزات پزشکی قاچاق در پیشوا
کشف انبار چمن مصنوعی قاچاق به ارزش میلیاردی دراسلامشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 18:302024-10-09حوادث

از توقیف خودروهای شوتی تا کشف زنجیرهای قاچاق


در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده شده است، اخباری نظیر توقیف خودروهای شوتی، کشف پراید سرقتی و کشف زنجیرهای قاچاق مشاهده می شود.

- ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده شده است، اخباری نظیر توقیف خودروهای شوتی، کشف پراید سرقتی و کشف زنجیرهای قاچاق مشاهده می شود.

فرمانده انتظامی فیروزآباد امروز، 18 مهر ماه از کشف 15 میلیارد و 80 میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات توقیف 4 خودرو شوتی در این شهرستان خبر داد.

مهدی جوکار در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در ادامه روند مبارزه با کالای قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد با اقدامات فنی از تردد تعدادی سواری شوتی حامل بار مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی به محورهای مواصلاتی اعزام و با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند در این خصوص 4 خودرو را شناسایی و آن ها را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی و همچنین مسیر فرار دیگر خودروهای شوتی در مجموع 594 کیلوگرم فندق، 15 دستگاه لوازم خانگی از نوع لباسشویی، ظرفشویی، تصفیه آب، 24 هزار و 500 پاکت سیگار، 47 قوطی 4 لیتری روغن گیبربکس، 238 عدد ب


برچسب ها: خودروهای شوتی - مرکز اطلاع رسانی - قاچاق - انتظامی - کالای قاچاق - اطلاع رسانی - توقیف
آخرین اخبار سرویس:

از توقیف خودروهای شوتی تا کشف زنجیرهای قاچاق

از توقیف خودروهای شوتی تا کشف زنجیرهای قاچاق