مطالب مرتبط:
تحقق وعده های جمهوری اسلامی در سلسله عملیات «وعده صادق»
فوری، رونمایی سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق 3 | ایران این بار به کدام مناطق اسراییل حمله می کند؟
فوری، رونمایی از بانک اهداف سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق 3
عباسی: نیروهای مسلح با عملیات «وعده صادق» قدرت سخت نظام را به رخ دشمنان کشیدند
جمعه نصر، به اندازه چند عملیات وعده صادق تأثیرگذار بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 15:002024-10-09سياسي

عملیات وعده صادق 2 افتخار بزرگی برای کشور و ایران اسلامی بود


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: عملیات وعده صادق 2 افتخار بزرگی برای کشور و ایران اسلامی بود که پوزه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را به خاک ذلت کشاند.

- ارومیه- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: عملیات وعده صادق 2 افتخار بزرگی برای کشور و ایران اسلامی بود که پوزه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را به خاک ذلت کشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر عتباتی ظهر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس دادگستری اشنویه با تبریک حماسه غرور آفرین نیروهای دلاور و مقتدر جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق 2 و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت خصوصاً شهید سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان، افزود: حوزه قضایی اشنویه یکی از شهرستان های شاخص در پیشبرد اهداف و برنامه های عملیاتی دستگاه قضایی است و قضاتی در تراز کشور در حوزه صدور جایگزین های حبس دارد.

وی ادامه داد: همکاری و همراهی خوبی در بین مجموعه های اشنویه در تحقق اهداف دولت با استفاده از ظرفیت دستگاه قضایی وجود دارد و تاکید بر تقویت این همکاری و استفاده از ظرفیت دستگاه قضایی در ایجاد امنیت و رضایتمندی مردم است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی به اهمیت امنیت تاکید و اظهار کرد: در حوزه امنیت تاکید بر این است که هیچ مماشاتی نداشت چراکه خواسته اصلی مردم امنیت که اساس و بستر هر کاری است


برچسب ها: دادگستری آذربایجان غربی - ایران اسلامی - رییس کل دادگستری - عملیات - آذربایجان غربی - رژیم صهیونیستی - استکبار جهانی
آخرین اخبار سرویس:

عملیات وعده صادق 2 افتخار بزرگی برای کشور و ایران اسلامی بود

عملیات وعده صادق 2 افتخار بزرگی برای کشور و ایران اسلامی بود