مطالب مرتبط:
جذب 97 درصدی تسهیلات مالی و پرداخت به واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی
کاهش 50 درصدی فعالیت بنگاه های تولیدی بر اثر قطع مکرر برق و گاز
تعطیلی واحدهای تولیدی هیچ کمکی به وصول مطالبات بانکی نمی کند
افزایش آمار طلاق در 2 مقطع زندگی مشترک ؛ سال های اول و بالای 30 سال + جدول | خانواده ها اجازه ندهند خطبه عقد با عجله خوانده شود!
اجازه استفاده از نصف سهم امام(ع) برای کمک به جبهه مقاومت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 18:202024-10-05سياسي

اجازه توقف فعالیت واحدهای تولیدی متأثر از دعاوی حقوقی را نمی دهیم


رییس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه دادگستری جنبه های صیانت از حقوق عامه را با جدیت دنبال می کند، گفت: اجازه توقف فعالیت واحدهای تولیدی متأثر از دعاوی حقوقی را نمی دهیم.

- شیراز- رییس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه دادگستری جنبه های صیانت از حقوق عامه را با جدیت دنبال می کند، گفت: اجازه توقف فعالیت واحدهای تولیدی متأثر از دعاوی حقوقی را نمی دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در بازدید از یکی از کارخانجات استان که با هدف پیگیری مصوبات کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی استان انجام شد، با بیان اینکه دادگستری جنبه های صیانت از حقوق عامه را با جدیت دنبال می کند، گفت: اجازه توقف واحدهای تولیدی متأثر از دعاوی حقوقی را نمی دهیم.

وی به موضوع قصور و ترک فعل های احتمالی در حوزه سرمایه گذاری و حمایت از تولید کنندگان اشاره کرد و ادامه: تولیدکنندگان و کارآفرینان با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان، سنگرهای تولید کشور را حفظ کرده و چرخ های اقتصادی را به حرکت در آورده اند؛ بنابراین نباید اجازه دهیم در این نبرد اقتصادی سخت تنها و بدون پشتیبان باشند.

موسوی با بیان اینکه یکی از مؤلفه های توسعه استان فارس توجه به حوزه تولید و صنعت است، گفت: دادگستری فارس به صورت خاص


برچسب ها: واحدهای تولیدی - رییس کل دادگستری استان فارس - رییس کل دادگستری استان - دادگستری - دادگستری استان فارس - حقوق - توقف فعالیت
آخرین اخبار سرویس:

اجازه توقف فعالیت واحدهای تولیدی متأثر از دعاوی حقوقی را نمی دهیم

اجازه توقف فعالیت واحدهای تولیدی متأثر از دعاوی حقوقی را نمی دهیم