مطالب مرتبط:
اختصاص اولین حقوق بازنشستگی به آزادی زندانی غیر عمد
تجلیل و قدر دانی از پلیس راهور استان یزد
پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه استان یزد در پی شهادت سید حسن نصرالله
ارائه خدمات رایگان خطرسنجی سکته قلبی و مغزی در استان یزد
یزد همچنان بی بهره از موج بارشی کشور/تداوم کاهش دمای استان تا دوشنبه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 10:202024-09-29سياسي

آزادی 80 زندانی غیر عمد استان یزد با گذشت 61 میلیاردی شکات


رییس کل دادگستری استان یزد از آزادی تعداد 80 زندانی غیر عمد با مشارکت نیکوکاران و همراهی خوب شکات در گذشت بخشی از دیون از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد از آزادی تعداد 80 زندانی غیر عمد با مشارکت نیکوکاران و همراهی خوب شکات در گذشت بخشی از دیون از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

حجت الاسلام حسین طهماسبی ضمن اعلام این خبر، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 80 زندانی غیر عمد به همت ستاد دیه استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند که مبلغ بدهی آنها 153میلیارد و 600 میلیون تومان بود.

وی ادامه داد: فرآیند آزادی از طریق پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی به مبلغ 66 میلیارد تومان بود و شکات نیز در این پرونده ها خود به مانند خیر عمل نموده و مبلغ 61 میلیارد تومان را گذشت نموده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل و آورده مددجو به مبلغ 26 میلیارد و 600 میلیون تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 80 نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم گردید.

طهماسبی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد ،51 نفر مددجو مربوط به محکومین مالی ، تعداد 20 محکوم مربوط به پرداخت مهریه، تعداد 7 محکوم مربوط به پرداخت نفقه و ت


برچسب ها: زندانی غیر عمد - رییس کل دادگستری استان یزد - رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان یزد - رییس کل دادگستری - میلیارد - دادگستری استان
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 80 زندانی غیر عمد استان یزد با گذشت 61 میلیاردی شکات

آزادی 80 زندانی غیر عمد استان یزد با گذشت 61 میلیاردی شکات