مطالب مرتبط:
شهادت سید حسن نصرالله نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می بخشد
خون بهای سید مقاومت نابودی اسراییل و آزادی قدس است
اجتماع مردم کاشمر در پی شهادت سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت
فرمانده کل سپاه پاسداران طی پیامی شهادت سید پرافتخار مقاومت را تسلیت گفت
فرمانده کل سپاه شهادت سید پرافتخار مقاومت را تسلیت گفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 10:552024-09-29سياسي

شهادت سید مقاومت، نابودی صهیونیست ها را تسریع می کند


عضو جامعه اساتید حوزه های علمیه فارس ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی بیان کرد: صهیونیست ها گمان می کنند اگر افراد شاخص و رهبران را به شهادت برساند کار تمام خواهد شد در حالی که مسیر مقاومت و نابودی صهیونیست ها با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

- ایسنا/فارس عضو جامعه اساتید حوزه های علمیه فارس ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی بیان کرد: صهیونیست ها گمان می کنند اگر افراد شاخص و رهبران را به شهادت برساند کار تمام خواهد شد در حالی که مسیر مقاومت و نابودی صهیونیست ها با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین امین رصاف در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: آن چیزی که باید به آن توجه کرد این است که دشمن با دستپاچگی فراوان ضعف های شدیدی که در درون دارد را پنهان کرده و با ترورهای کور تلاش دارد که خود را نجات دهد و شرایطی ایجاد کند که آمریکا و غرب مجبور به حمایت های بیشتری باشند و البته زمینه اجرای حکم نتانیاهو فراهم نشود.

وی ادامه داد: نتانیاهو با تلاش زیاد سعی دارد مشکلات داخلی و تظاهراتی که بر علیه وی است را کنترل کند، لذا دست به این اقدامات و ترورها می زند.


برچسب ها: صهیونیست - جنایات رژیم صهیونیستی - صهیونیست ها - نابودی صهیونیست - رژیم صهیونیستی - حوزه های علمیه فارس - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سید مقاومت، نابودی صهیونیست ها را تسریع می کند

شهادت سید مقاومت، نابودی صهیونیست ها را تسریع می کند