مطالب مرتبط:
راهپیمایی دانش آموزان زرندی در محکومیت شهادت سید حسن نصرالله+ فیلم
بیانیه دانش آموزان انجمن اسلامی در پی شهادت سیدحسن نصرالله/ ما دانش آموزان با ابزار علم و عمل و تقوا و تبیین، میدان دار این نبرد خواهیم بود
دانش آموزان خوزستان شهادت سید حسن نصرالله را محکوم کردند
نوحه آهنگران برای شهادت سیدحسن نصرالله / فیلم
گریه زنان تهرانی زیر باران شدید در پی شهادت سیدحسن نصرالله + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 11:452024-09-29بين الملل

دانش آموزان زرندی در پی شهادت سیدحسن نصرالله راهپیمایی کردند


زرند_ دانش آموزان شهرستان زرند جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیروت و کشتار بی رحمانه مردم بی گناه و همچنین شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را محکوم کردند.

- زرند_ دانش آموزان شهرستان زرند جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیروت و کشتار بی رحمانه مردم بی گناه و همچنین شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دانش آموزان زرندی صبح دوشنبه با سردادن شعارهای کوبنده مرگ بر اسراییل و مرگ برآمریکا از محل خیابان شهید توکلی تا چهار راه برق را طی نمودن و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی در لبنان و فلسطین خواستار اراده جهانی برای جلوگیری از این اقدامات فجیع شدند.

دانش آموزان خشمگین زرندی در حالی که پلاکاردهایی در حمایت از مردم فلسطین در دست داشتند با مشت های گره کرده و سر دادن شعارهای کوبنده مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا، با محکوم کردن جنایات وحشیانه سران استکبار جهانی، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.


برچسب ها: دانش آموزان - دبیرکل حزب الله لبنان - رژیم غاصب صهیونیستی - زرند - دبیرکل حزب الله - صهیونیستی - حزب الله لبنان
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان زرندی در پی شهادت سیدحسن نصرالله راهپیمایی کردند

دانش آموزان زرندی در پی شهادت سیدحسن نصرالله راهپیمایی کردند